שיודעים שיש בעיה צריך לקבל עזרה

שיודעים שיש בעיה צריך לקבל עזרה
קרדיט : pixabay

אתם יודעים שיש לכם בעיה, אף אחד לא צריך לגלות לכם שאתם עושים שימוש בסמים הרבה יותר מאשר מה שצריך לעשות, בוודאי עם המצב הבריאותי שלכם הולך ומתדרדר. אך יחד עם זאת, ההחלטה הכי קשה בחיים שלכם היא ההחלטה לעצור הכל ולבקש את העזרה של אנשי הצוות המקצועיים של מרכז הגמילה שבטיא, כדי להיכנס לתלם ולמצוא פתרונות לסיטואציה שבה אתם נמצאים.

היכולת שלכם לעצור את כדור השלג המתגלגל

הכוח תמיד נמצא בידיים שלכם, בכל שלב שבו אתם נמצאים לאורך הדרך, כאשר אתם מבינים שיש לכם בעיה ואתם מתמודדים עם התמכרות, לסמים אפשר לפנות לקבל עזרה. על אחת כמה וכמה אם אתם מכירים מרכז גמילה מבנזודיאזפינים ואתם יודעים שאפשר לסמוך על אנשי הצוות כדי לקבל את הפתרונות הדרושים לסיטואציה שבה אתם נמצאים. כעת השאלה היא האם אתם באמת מוכנים לעצור את כדור השלג המתגלגל והאם אתם מוכנים להתמודד עם הקושי על כל המשתמע מכך?

תכננו את העתיד ביחד עם צוות מכון מקצועי ומהימן

בהנחה ואתם מוכנים להיכנס אל תהליך גמילה, ולא משנה מאיזה חומר מדובר, האחריות שלכם היא למצוא מרכז גמילה יוקרתי שבו אתם מרגישים בנוח,  ואתם יכולים לייצר חוויה משמעותית אבל גם סביבה תומכת ורצינית. התכנון של תהליך העבודה המשותף הוא הבסיס שלפיו אתם תוכלו להשתתף ולהיות פעילים בתהליך הגמילה שלכם. כך שתהיה לכם את המוטיבציה הנדרשת בשביל להבטיח שאתם ממשיכים גם ברגעים הכי קשים שיש. כדאי לשבת לשיחת הכנה מקדימה, ולהבין את כל ההשלכות של תהליך הגמילה, ורק לאחר מכן לקחת את ההחלטה ולהבין האם היא תהיה ההחלטה הנכונה ביותר לכם.

ההחלטה האחת שתשנה לגמרי את התמונה מבחינתכם

ברגע שלקחתם את ההחלטה ואתם נכנסים אל תוך מרכז הגמילה, החיים שלכם משתנים בקצב ויש השפעה על כל אחד מתחומי החיים, בצורה משמעותית. אתם צריכים להיות מוכנים לשינוי הזה וגם לקבל אותו, בוודאי עם המצב שלכם הוא מאוד חמור ואתם חייבים לעשות את הצעד הזה כדי לא להגיע אל נקודת האל חזור.

הצוות המקצועי של מרכז הגמילה שבטיא מבין עד כמה קשה להתמודד עם הסיטואציה שבה אתם נמצאים, ולכן אנו נשמח לתת לכם את כל הליווי ואת כל הידע המקצועי שיש ברשותנו, בשביל לאפשר לכם לקבל את הפתרונות ואת התמיכה שאתם צריכים לקבל. לפרטים נוספים ויצירת קשר 058-7124712.

 

מאמרים נוספים
עיצוב בדרך ייחודית ומרשימה שעוד לא פגשתם
אחת הדרכים המושלמות ביותר והנפלאות ביותר לעצב כל מקום זה...
מרכז גמילה
שיודעים שיש בעיה צריך לקבל עזרה
אתם יודעים שיש לכם בעיה, אף אחד לא צריך לגלות...
רגע לפני - איך מטפלים בהתמכרויות קשות
רגע לפני - איך מטפלים בהתמכרויות קשות
אנשים רבים סובלים מהתמכרות ברמה כזו או אחרת לסמים. ההשלכות...
הקשר בין מצוקה רגשית להתמכרות – ודרך ההתמודדות
הקשר בין מצוקה רגשית להתמכרות – ודרך ההתמודדות
אנשים המכורים להרואין, למשככי כאבי או לאלכוהול, סובלים לרוב ממצוקה...
תקליטן לבר מצווה
תקליטן לבר מצווה
אירוע בר מצווה הוא יום חשוב לכל הדעות. יום חגיגי...
עורך דין למכירת נכס – למה בכלל צריך?
עורך דין למכירת נכס – למה בכלל צריך?
אם אתם עומדים בפי מכירת נכס אתם עומדים בפני אחת...
דילוג לתוכן