ייעוץ לעסקים קטנים

ייעוץ לעסקים קטנים
credit: canva.com

ניהול עסק יכול להשתוות לנסיעה ברכבת הרים. הרבה עליות וירידות, רגעים מרגשים לצד מפחידים, צריך אומץ כדי לעלות על הרכבת (וגם כדי להקים ולנהל עסק) ואין ספק כי יש כאלה שמתחברים לזה ואחרים פחות. ייעוץ לעסקים קטנים יכול לסייע לכם לשדרג ולשפר את כל האספקטים השונים בעסק שלכם, להיות בהליך של צמיחה מתמדת, לגייס אשראי לתחזוקת העסק ולוודא שאתם עושים את העבודה הניהולית בעסק בצורה הטובה והנכונה ביותר. יעל בר לב, בעלת MBA במנהל עסקית, הינה יועצת עסקית שבמשך שני העשורים האחרונים סייעה לאינספור בעלי עסקים קטנים לצמוח ולגדול. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

האם כדאי לעסק קטן לשכור את שירותיו של יועץ עסקי?

עסק קטן נקרא כך כיוון שהוא עדיין מתמודד עם כאבי הצמיחה ולא הגיע למצב שיש לו הכנסה גבוהה, הרבה עובדים, תשתיות או משאבים רבים וגדולים ועוד. על כן כל הוצאה נוספת על בעל העסק עשויה להיות כבדה ולא נעימה. זו הסיבה העיקרית מדוע מרבית בעלי העסקים הקטנים לא שוכרים את שירותיו של יועץ עסקי. הם חוששים מההוצאה הכלכלית הנוספת ולא רואים את התמונה הכוללת. את היתרונות של היועץ העסקי, את החיסכון הכלכלי האדיר שבקבלת החלטות מושכלות וחכמות לניהול העסק. ליועץ עסקי יתרונות רבים לא רק להיבט הפיננסי של העסק אלא גם להיבט המקצועי. הוא אולי לא מבין כמו בעל העסק באותו התחום שלו אולם הוא בהחלט מבין בניהול ארגוני, בניהול עובדים, בשירות לקוחות, מכירות, מיתוג, פרסום ותפעול שוטף. כאשר ישפר בעל העסק את האספקטים השונים הקשורים לעסק הוא יהיה בהליך צמיחה.

מה כולל ייעוץ לעסקים קטנים?

ייעוץ לעסקים קטנים כולל אפיון מלא של העסק על כל רבדיו השונים, החל ממיתוג העסק, דרך הפרסום שלו, ניהול וייצור המוצרים, טיפול וניהול בעובדים, מחלקת המכירות ושירות הלקוחות ועוד. היועץ העסקי יחקור ויעמיק בכל אחת מהמחלקות הללו כדי לסייע לבעל העסק לבצע שיפורים שונים ולקבל החלטות מושכלות וטובות יותר לניהול העסק.

מאמרים נוספים
ייעוץ לעסקים קטנים
ניהול עסק יכול להשתוות לנסיעה ברכבת הרים. הרבה עליות וירידות,...
אני רוצה לקנות דירה, מה יכול למנוע ממני לקבל הלוואה מהבנק לשם כך?
מדוע הבנק עלול לסרב לאשר לי משכנתא ללא ספק אחד הצעדים...
צמיחה מתחילה בחזון ונמשכת במימון
כל עסק יודע שמגיע הרגע שבו עליו להתרחב או לאבד...
האם זה הזמן הנכון לקנות דירה או לשכור...
ניר שמול  -  מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית וחברת שניר:...
מהי הצהרת הון?
בעלי עסקים רבים מקבלים מרשות המיסים דרישה להגשת הצהרת הון....
מדוע חשוב לעבוד עם קופות רושמות?
גם אם אתם מנהלים עסק עצמאי מזה שנים, זה עדיין...
עורך דין למכירת נכס – למה בכלל צריך?
עורך דין למכירת נכס – למה בכלל צריך?
אם אתם עומדים בפי מכירת נכס אתם עומדים בפני אחת...
קופת גמל
קופת גמל
קופת גמל היא כלי חיסכון לתקופת זמן ארוכה או בינונית...
מיחזור משכנתא
מיחזור משכנתא
מהו מיחזור משכנתא ומה זה אומר? אז ככה.. העניין הוא פשוט...
דילוג לתוכן