איזה ציוד כיבוי אש ניתן למצוא היום?

איזה ציוד כיבוי אש ניתן למצוא היום?
credit: canva.com

ציוד כיבוי אש

ככל שהעולם מתפתח בהיבטים שונים, נוצר צורך בבטיחות האדם. ולצורך זה, תעשיית מוצרי הבטיחות הציגה סוגים שונים של מוצרים כמו נעלי בטיחות, ציוד כיבוי אש, כפפות בטיחות ועוד. יתרה מכך, הממשלה הטילה חובה להתקין את כל סוגי ציוד כיבוי האש במבני מסחר, תעשייה ומגורים. בשל כך, הביקוש לציוד זה גדל, מנגד נזקים משריפות קטנו, מאחר ורוב המבנים היו מוגנים. בעקבות הדרישה לעמוד בתקני רשות הכבאות, קמה חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ אשר מוסמכת ופועלת בהתאם למכון התקנים הישראלי ומספקים לכם פתרונות כבאות למגזר הפרטי והציבורי.

איזה ציוד כיבוי אש ניתן למצוא היום?

ציוד כיבוי אש מגיע במגוון רחב לפי הצורך והדרישות של הקונים. אלה משמשים לאיתור ומניעת שריפה יחד עם מתן הגנה למשאבי טבע, לבני אדם ולנכסים אחרים מפני שריפה. גם פתרונות כיבוי אש מתקדמים מבחינה טכנולוגית זוכים לביקוש רב. תעשיות מרובות הכוללות כרייה, בנייה, פטרוכימיה, רכבים ועוד, הם הצרכנים העיקריים של ציוד זה. בהתאם לסוג העסק וכמות הסיכון לשריפות, ציוד זה מתחלק לשתי קטגוריות: ציוד לכיבוי אש נייד וקבוע.

ציוד כיבוי אש נייד

סוגים אלו של ציוד כיבוי האש משמשים לטיפול בשריפות קטנות שמתגלות ברגע שהאש מתלקחת. זה משרת את מטרת ההגנה והמניעה. תחת קטגוריה זו ניתן למצוא את מטף כיבוי האש. כפי שמעיד שמו, הוא משמש לכיבוי האש במקרה חירום. כמעט בכל מבנים מסחריים ולא מסחריים מותקן מטף. בהיותו נייד, הוא משמש לטיפול בשריפות קטנות ולא בשריפות שיצאו משליטה ודורשות סיוע של מכבי אש. כדי להתמודד עם סוגים שונים של שריפות, מטפים מגיעים עם סוגים שונים של חומרי כיבוי הממולאים בתוך המיכל.

ציוד כיבוי אש קבוע

סוגים אלה של ציוד כיבוי אש מותקנים במקומות בעלי סיכונים גבוהים יותר או באזורים המועדים לעלות באש בקלות. הם אינם ניתנים להזזה ועובדים רק עבור האזור בו הם מותקנים. תחת קטגוריה זו ניתן למצוא מערכת ספרינקלרים אוטומטית. היא נחשבת לעתים קרובות לציוד האמין ביותר לכיבוי אש. מערכת ספרינקלרים מורכבת מאספקת מים דרך צינור המחובר לראש מתזים. בכל פעם שמתגלה שריפה, הממטרה מתחילה לפעול על ידי התזת מים בלחץ גבוה על האש. עם ההתקדמות הטכנולוגית, ציוד כיבוי אש זה יכול לזהות חום ולפזר מים בחדר לפני שהוא הופך לאש. זה גם הגדיל את הביקוש שלו לא רק במפעלים ובמבנים מסחריים אלא גם במבני מגורים. מערכות ספרינקלרים משמשות בעיקר לטיפול בשריפות בלתי נשלטות. אם אתם מעוניינים בעריכת בדיקה למבנה שלכם, והתקנת מערכות כיבוי אש אמינות, צרו קשר עם חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ.

 

מאמרים נוספים
שולחן מתוקים – מושך תשומת לב
שולחן מתוקים שולחן מתוקים מוסיף עניין לכל תפריט ומשדרג אותו...
מחפשים פוליגרף בקריות - למי לפנות?
לעשות בדיקות בצורה הטובה ביותר הדרך המושלמת ביותר לעשות בדיקות פוליגרף...
ציוד כיבוי אש
איזה ציוד כיבוי אש ניתן למצוא היום?
ציוד כיבוי אש ככל שהעולם מתפתח בהיבטים שונים, נוצר צורך בבטיחות...
שיפוץ מעטפת בניין
שיפוץ מעטפת בניין - למה צריך את זה בכלל?
שיפוץ מעטפת בניין נעשית אחת לתקופה וכאשר עולה הצורך בו....
יום הולדת 9
רעיונות מקוריים לחגיגת יום הולדת 9!
יום הולדת 9 סקר שנערך לאחרונה מצא שמשפחות יכולות להוציא אלפי...
קייטרינג חלבי כשר
קייטרינג חלבי לאירועים
קייטרינג חלבי לאירועים מתאים למגוון אירועים. כך לפרטיים, עסקיים, ציבוריים...
מרכז גמילה מאלכוהול - במה הוא יכול לסייע למכורים?
לא מעט אנשים רוצים הפסקה מהעומס והלחצים שהם מרגישים לאורך...
הלוואה כנגד שעבוד נכס
כמה דרכים ליהנות מנכס שנמצא ברשותכם
יוקר המחיה ועליות המחירים בכל הענפים מביאים לכך שמשכורת לרוב...
עיבוי שפתיים דקות
היתרונות של עיבוי שפתיים - מהם?
שפתיים בשרניות הן אחד מסממני הנשיות, ולכן אין פלא שנשים...
חולצות להדפסה
לעשות טוב ולחבר בין אנשים בעזרת חולצות מודפסות
כשחושבים על לעשות טוב לאחרים ולעזור חולצות מודפסות הן לא...
דילוג לתוכן