משחקים אנאליים – הכניסה מסביב

משחקים אנאליים – הכניסה מסביב

במשך שנים היה קיים מעיין טאבו, חוק לא רשמי שבו צעצועי סקס אנאלים מיועדים אך ורק לנשים, או לגברים בקהילה הגאה, הספקולציה הזו נכונה, צעצועים אנאלים כמו פלאג אנאלי וחרוזים אנאלים אמנם יהיו יותר מקובלים בקרב המוזכרים וכנראה כך תמיד יהיו, אבל הפתיחות בנושא, ההבנה והקבלה משנה קלות את האיזון של כף המאזניים ויותר ויותר גברים הטרוסקסואלים מתנסים במין אנאלי.

למה אנאלי?

מה הן הסיבות להשתמש צעצועי סקס אנאליים אצל גברים ונשים?

  1. פי הטבעת גם אצל נשים וגם אצל גברים מכיל כלי דם רבים מה שעושה אותו רגיש וארוגני כלומר רגיש ומעורר מינית, כך שהחדירה עצמה אם נעשית נכון גורמת לגירוי מיני.

  2. אצל נשים עת מחדירים איבר מין או פלאג אנאלי לשם הדיון, אז המתקן פוגע בדופן הפנימי של הנרתיק מה שמגביר את הגירוי המיני.

    אצל גברים הגירוי נגרם על ידי נגיעה של הצעצוע סקס או איבר המין בנקודת הפי הגברית הנמצאת בפרוסטטה, בדפנות בלוטת הערמונית.

  3. לעיתים חיי המין בין בני הזוג מגיעים למעיין שובע, בשביל להחיות את חיי המין מתנסים בפעילויות שונות בין אם מדובר בצעצועי סקס, או מין אנאלי ועוד.. מין אנאלי בדרך כלל מפחיד יותר ואף מאיים לעיתים על שני המינים, מה שגורם לאקט להיות מרגש מה שמעצים את החוויה.

אילו צעצועי מין מיועדים לחדירה אנאלית?

ישנם מגוון אדיר של צעצועי סקס המיועדים לאישה ולגבר, רבים מהם ניתן להשתמש באופן עצמאי חלקם רק עם בנות הזוג, להלן שני אביזרי מין המקובלים לחדירה אנאלית:

פלאג אנאלי

מעיין דילדו שנראה כמו איבר מין גברי, קונוס, או בצורת בורג אפילו, מגיע בצורות שונות ובגדלים שונים לעתים עם אפשרות ואקום בבסיסו כדי שיהיה ניתן לייצבו על משטחים שונים.

הצורה המקובלת של פלאג אנאלי היא קונוס, רחב בבסיסו כדי למנוע מחדירה עמוקה מדי לפי הטבעת וכדי להרחיב את החלחולת וכך להעצים את הגירוי המיני.

חרוזים אנאלים

צעצוע סקס מוארך הבנוי ממספר חרוזים המחוברים ויוצרים מעין צורה של שרשרת, בקצה השרשרת לרוב ישנה טבעת המאפשרת אחיזה בחרוזים. החרוזים מטרתם לחדור לפי הטבעת הן אצל גברים והן אצל נשים והוצאתם בעת האורגזמה מה שמעצים את חוויית הגמירה.

כמו כל צעצוע מין גם חרוזים אנאליים מגיעים במידות שונות, גודל החרוזים משתנה וכך גם החומר מהם עשויים, יש להשתמש בחומר סיכה לשם חדירה עדינה ורכה.

מילים אחרונות

צעצועי סקס אלו ועוד רבים תוכלו למצוא באתר סקס-פלאנט המתמחה בכל הקשור לנושא ומציעה את המגוון הגדול בארץ לצעצועי מין, ניתן להזמין את אביזרי המין באופן דיסקרטי דרך אתר האינטרנט.

אתר האינטרנט סקס פלאנט עובד רק עם מוצרים איכותיים ומפעיל שירות לקוחות עם מענה לכל שאלה בין אם לגבי המוצר או המשלוח או בכלל.

אביזרי מין אנאלים נועדו להעצים לנו את החווייה המינית, אל תוותרו על ההנאה שלכם.

מאמרים נוספים
האם זה הזמן הנכון לקנות דירה או לשכור...
ניר שמול  -  מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית וחברת שניר:...
לראשונה בישראל: המיזם החברתי שפורץ גבולות עבור אנשים עם מוגבלות
WINWORK הוא מיזם חברתי – עסקי, שהוקם במטרה לקדם אנשים...
השכרת ציוד קריוקי
השכרת ציוד קריוקי במחיר משתלם
השכרת ציוד קריוקי יכולה להוות פתרון זול אבל איכותי למסיבה...
משחקים אנאליים – הכניסה מסביב
משחקים אנאליים – הכניסה מסביב
במשך שנים היה קיים מעיין טאבו, חוק לא רשמי שבו...
דילוג לתוכן