השכרת ציוד קריוקי במחיר משתלם

השכרת ציוד קריוקי במחיר משתלם
קרדיט https://karyoki.co.il

השכרת ציוד קריוקי יכולה להוות פתרון זול אבל איכותי למסיבה בלתי נשכחת. מה שהתחיל ביפן בשנות ה-80 תפס בישראל תאוצה בשנים האחרונות ואין מי שלא מתקשה להירדם מפעם לפעם כי אחד משכניו חוגג בשירה עם ציוד הגברה שלא היה נגיש עד היום לכל אדם בצורה כה רחבה. כי כולנו רוצים להיות כוכבים וזמרים מדי פעם אז למה לא לעשות את זה עם ציוד הגברה ותאורה איכותיים? ממש כמו גדולי הכוכבים. לא חייבים להקדיש אגף בבית לאחסון ציוד יקר, בקלות ובמחירים נוחים לכל כיס ניתן להיכנס לאתרים כמו של ארז כץ התפתחות בע"מ ולשכור מנעד רחב של ציוד העונה לכל רצונותיכם- עוצמה איכות וגודל המסיבה. להזמנות חייגו עוד היום 050-5885788

השכרת ציוד קריוקי למתחילים

כאשר רובנו לא מתמצאים בציוד הגברה ותאורה קל מאוד לטבוע בהיצע העצום הקיים ברשת כיום ולשכור ציוד מיותר חזק מדי, חלש מדי, איכותי יותר, איכותי פחות. הדברים שחשוב לדעת הם היכן מתרחש האירוע, כמות המשתתפים באירוע, התקציב וכשרון השירה של המשתתפים. אז בין אם זו דירה קטנה עם עשרה חברים או בין אם זה חצר עצומה במושב עם 300 משתתפים, חשוב שתהיה עוצמת סאונד מספקת שאינה בהכרח לידי ביטוי בכמות רמקולים אם כי ביכולת הספציפית של כל רמקול והיכולת למקם אותם בחלל האירוע. עוד חשוב לשים לב, שלמרות שמדובר בדרך כלל בזמר אחד ששר עם מיקרופון אחד, כדאי להצטייד לפחות בזוג רמקולים לצורך האפשרות להשמיע את שיר הרקע בצורה סטראופונית. מי שתקציבם מאפשר ייטעו לחשוב שבדירה עם עשרה חברים מתחשק להם להקיף את חלל המסיבה בשישה רמקולים בכל עבר, אך ייגלו מהר מאוד שברגע הדלקת המיקרופון, הם ייסבלו מפידבק (הצפצוף הנוראי ששומעים לעיתים במערכות הגברה שהציבו חובבנים). הפידבק נובע מקרבת המיקרופון לרמקול. לכן, חשוב שתתייעצו עם המקום שממנו אתם שוכרים על מנת להתאים לכם את הציוד לתקציבכם, לכמות האנשים ולחלל האירוע.

קריוקי, כבר מזמן לא קראוקה (תזמורת ריקה)

תזמורת ריקה זו המשמעות של המילה קראוקה שמקורה ביפן. מדובר בתחום ענף שכולל הבנה בציוד מורכב, סאונד, ונושק אפילו לאמנות. כולנו כבר יכולים להיות כוכבים וזמרים ולהפיק ערב מהנה בקלות ובמחירים סבירים. ניתן כמובן להשתמש בשירותים של ארז כץ המומחה שידאג להתאים את הציוד למקום ויוכל אפילו להנחות את האירוע במידה ותרצו. מה שלא תבחרו, תהנו, אה.. והשכן מלמעלה מבקש שתנמיכו קצת.

מאמרים נוספים
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
טיולים מאורגנים בארץ
טיולים מאורגנים: המפתח לחוויה טובה
בימי האחרונים, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל הפכו לאפשרות פופולרית ונוחה...
מה הוא טנדר ואיך תוכלו לשפר אותו?
ראשית, בואו נבין מהו טנדר באופן כללי. במילים פשוטות, טנדר,...
דילוג לתוכן