נוטריון תרגום לאנגלית

נוטריון תרגום לאנגלית

תרגום לאנגלית הוא פעולה נפוצה למדי בעידן הנוכחי. ישנם מצבים שבהם אי אפשר להסתפק בתרגום "רגיל", אלא נדרשת מעורבות של נוטריון. כשמצבעים בעזרת נוטריון תרגום לאנגלית מקבלים 2 דברים: ראשית, את התרגום עצמו, כלומר את המסמך המקורי כשהוא כתוב בשפה האנגלית, שכאמור מהווה בימינו שפה בינלאומית. הדבר השני הוא חותמת המעידה על אמיתותו של המסמך המקורי ועל עובדת היותו של התרגום נאמן לחלוטין למקור. בהתאם תרגום נוטריוני מאפשר להשתמש במסמכים למגוון רחב של מטרות. עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן מספק שירות זה בזמינות גבוהה ובסטנדרטים מקצועיים גבוהים.

באילו מקרים מבצע נוטריון תרגום לאנגלית?

* רישום למוסד אקדמי בחו"ל – במרבית המקרים מוסדות אקדמיים יבקשו תעודות המעידות על ההשכלה הרלוונטית (ציונים מהתיכון לקראת לימודים לתואר ראשון, אישור על תואר ראשון כשרוצים ללמוד לתואר שני וכו'). נוטריון מתרגם לאנגלית את כל המסמכים הרלוונטיים ובנוסף החתימה שלו היא הוכחה לאמיתותם.

* הקמת חברה מעבר לים – יש לא מעט ישראלים שמנסים את מזלם במדינות אחרות, ומנצלים הזדמנויות עסקיות שונות. כחלק מתהליך הקמת חברה בחו"ל נדרשת הצגת מסמכים שונים באנגלית, ולכן נדרשים השירותים של נוטריון.

* חתונה בחו"ל – גם ישראלים שמבקשים להינשא בחו"ל, ובשנים האחרונות מספרם הולך וגדל, עשויים להזדקק לשירותי התרגום לאנגלית של נוטריון.

* קבלת משכנתא במדינה זרה – עוד תופעה שהופכת לרחבה יותר ויותר היא השקעה בנדל"ן בחו"ל. לשם כך ייתכן לעיתים צורך בקבלת משכנתא מבנק מקומי, ואותו בנק ידרוש מן הסתם לראות מסמכים רלוונטיים שתורגמו לאנגלית.

* הוצאת דרכון זר / אזרחות זרה – תהליך שכרוך בהצגת שלל מסמכים לאחר שעברו תרגום נוטריוני מדויק.

שליטה מלאה באנגלית ובקיאות רחבת היקף

כדאי לדעת שבכל מקרה שבו מבצעים בעזרת נוטריון , התשלום הוא בהתאם לתעריף הקבוע בחוק, ובהתאם למספר המילים במסמך המקורי. עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן מספק את השירות בסטנדרטים הגבוהים שמאפיינים את כל עבודתו. חשוב לציין שעו"ד דרוטמן הוא בעל שני תארים אקדמיים מאוניברסיטה בדרום אפריקה, שבה גם עבד במשך שנים רבות כך שאין עוררין על השליטה המוחלטת שלו באנגלית.

מאמרים נוספים
חיתונים בלייזר לצרכים שונים
אם יש תחום שכולם מדברים עליו בימינו, זה התחום של...
ייפוי כוח מתמשך מה זה
העולם שבו אנחנו חיים משתנה כל הזמן, ולכן חשוב להתעדכן...
השפלת מי תהום
השפלת מי תהום הוא מושג שמתייחס לשליטה וויסות של גובה...
אינטרנט סיב אופטי
משהו באינטרנט שלכם בעסק לא מספיק מהיר? ברור לכם שאתם...
נוטריון תרגום לאנגלית
נוטריון תרגום לאנגלית
תרגום לאנגלית הוא פעולה נפוצה למדי בעידן הנוכחי. ישנם מצבים...
פילאטיס בר
כבר שנים כולנו שומעים על אימוני פילאטיס שונים, מה שמסביר...
מומחה בפלילים בתל אביב שמבין את המערכת המשפטית
עורך דין הוא כל אדם אשר הוסמך לעסוק בעריכת דין...
למה האריזה כה חשובה?
בין אם אתם מציעים מוצרים גדולים ומסורבלים כמו הליכונים או...
השפעת סוגי הטחינה על טעם הקפה
כיום הסטנדרט של חובבי הקפה עלה, והדרישות מן הסתם בהתאם....
הרצאות בזום
המציאות המורכבת שמהווה את מנת חלקם של כל בני האדם...
דילוג לתוכן