תכנון מושלם וייחודי לגינה שלכם!

תכנון מושלם וייחודי לגינה שלכם!
credit: canva.com

הרבה אנשים חיים בדירות גבוהות ויש להם מרפסת ענקית, ועל כן במידה והם רוצים לעשות עיצוב מרפסת פנטהאוז עליהם לשכור את שירותיו של אדריכל נוף מנוסה אשר יעמוד לצידם ויכווין אותם בהליך זה תוך מתן על הדגשים הכי חשובים בעיצוב מרפסות בפנטהאוזים. כמו כן ישנם מספר דגשים ועקרונות אשר הינם חשובים והכרחיים והם:

  • משקל- חייב להתייחס לנושא המשקל, שכן צריך לקחת בחשבון אילו רהיטים אנו רוצים לשים בגינה וכן להתחשב בכובד המשקל שהמרפסת מסוגלת להשיא.
  • איטום ברמה גבוהה- דבר חשוב והכרחי בעיצוב מרפסות זה למעשה האיטום, שכן ישנו שימוש במים בעיצוב המרפסת ועל כן עלינו לקחת בחשבון את רמת האיטום במרפסת ועם צריך לשפר אותה.
  • חשיפה לשמש- חשוב שנבין לאיזה כיוון פונה הבית וכמה שעות שמש המרפסת מקבלת ביום.
  • דגש על מרחב ושמירה על איזון- אחד הדגשים היותר חשובים בעיצוב מרפסות לפנטהאוזים זה למעשה שמירה על איזון ומרחב, שכן מצד אחד נרצה לעצב ברמה גבוהה ומיוחדת, ומצד שני נרצה לעצב באופן איכותי ומקצועי, אז נשתדל גם לעצב ברמה גבוהה וגם שיהיה מרחב במרפסת.

לשם עיצוב ותכנון גינות לפנטהאוזים תוכלו לפנות אלינו לטראסה אשר הינה חברה לעיצוב גינות ברמה הכי גבוהה שיש. החברה הינה בבעלותו של טל אשר הינו בנו של יוסי אשר הקים את החברה לפני כ15 שנים. חברתנו מתמחה בעיצוב גינות ועושה זאת תוך ניסיון עתיר שנים ותוך הקפדה על הפרטים הכי קטנים שיש.

שדרוג החצר ברמה הכי גבוהה שיש

הדרך הטובה ביותר לבצע שיפוץ גינות ברמה גבוהה ומקצועית זה כמובן דרך אדריכל נוף\גינות אשר ילווה אתכם לאורך התהליך ולמעשה ישדרג את הגינה שלכם לרמה אחרת. שיפוץ גינות הינו דבר אשר יש לעשותו בהקפדה ובדיוק רב, שכן שיפוץ הגינה צריך להתבצע בחוכמה רבה ותוך הקפדה על צורכי הלקוח ומה שהוא אוהב. כמו כן האדריכל יקפיד על שמירה על המשאבים הקיימים וכן תוך מתן כלים, ייעוץ וביצוע של הגינה החדשה שלכם. שיפוץ הגינה הינו דבר אשר יש לעשותו על ידי אנשי מקצוע מיומנים אשר יודעים במדויק כיצד לנצל את שטח הגינה וכיצד לשדרג אותה.

איך בוחרים אדריכל גינות מקצועי?

אדריכלות גינות איננה עבודה פשוטה ויש לעשות אותה ע"י אדריכל מנוסה דיו אשר יודע ומכיר את כלל סוגי השטח ואשר יודע במדויק איך לעבוד וכמה. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לטראסה וליהנות מהגינה שתמיד חלמתם עליה, בין אם אתם צריכים שיפוץ לגינה קיימת או שאתם צריכים עיצוב מאפס לגינה שלכם אנחנו הכתובת בשבילכם. חברתנו הינה בעלת ניסיון של יותר מ15 שנים בתחום ותיתן לכם מענה על כל מה שתרצו מהדברים הכי קטנים להכי גדולים. לפרטים נוספים ויצירת קשר חייגו: 077-9970685 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

מאמרים נוספים
עורך דין ירושות וצוואות – זה הכרחי
בתחום תכנון העיזבון והירושה, הליך הירושה נתפס פעמים רבות כהליך...
המדריך המלא לבחירת דירת החלומות שלכם
סוף סוף החלטתם לקנות דירה ולהפוך אותם למגורי הקבע שלכם....
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
דילוג לתוכן