קבלן מצבות מומלץ – איך מוצאים?

קבלן מצבות מומלץ – איך מוצאים?

מחפשים קבלן מצבות? אנו גאים לספר לכם שריכזנו עבורכם את קבלני המצבות המובילים בישראל עם דגש על ערכי יסוד כמו ניסיון, מקצועיות, הקשבה ללקוח, שקיפות והגינות לאורך כל התהליך הכל כך רגיש ולעתים מורכב הזה.

בחרנו עבורכם את קבלני המצבות המובילים בישראל, אלו פועלים ברחבי הארץ, כאשר ניתן בקלות לאתרם לפי חלוקה לערים ואזורים בארץ ולקבל הצעות מחיר מסודרות ואטרקטיביות במיוחד. כל הקבלנים אותם בחרנו עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים ועמידים לאורך זמן רבות הדורשים מינימום של תחזוקה לאורך השנים ורואים בבניית המצבה מלאכת קודש ממש הדורשת הקפדה ותשומת לב לפרטים.

הפעם, בחרנו לספר לכם קצת על הכיתוב שנחרט או נכתב על גבי המצבה, מידע חשוב וחיוני שכדאי לדעת לפני שנכנסים לתהליך של בחירת קבלן מצבות.

המשמעות של המילים המופיעות בכל מצבה

ברוב רובם של המקרים, הנוסחים מתחילים בחלק האינפורמטיבי. פ“נ = פה נטמן. בהמשך נציין מי האדם שעבורו המצבה מתוכננת למשל אבינו סבינו ואחינו היקר או רעייתי ואמנו היקרה…

לאחר מכן ייכתב השם של האדם שלזכרו המצבה. אם היה לו או לה כינוי, אפשר לכתוב את הכינוי בגדול ואת השם שכתוב בתעודת הזהות בסוגריים. לאחר המילה בן או בת, מכן ייכתבו שמות ההורים ואז המילה ז“ל = זכרונו או זכרונה לברכה. לאחר מכן יצויינו התאריכים בעברית או בלועזית, איך שרוצים.

המילה האחרונה שמסכמת את מלל המצבה היא תנצב“ה שהם ראשי תיבות של תהא נשמתו או נשמתה צרורה בצרור החיים. לחלק האינפורמטיבי אפשר גם להוסיף פן אישי כלומר מלל כתוב משיר או תיאור של הנפטר, פועלו וכדומה. אפשר לשלב את החלק הזה בכתב לעומת החלק האינפורמטיבי שכתוב בדפוס. לקבלת רעיונות לפסוקים מתאימים, אפשר להסתכל ברשת האינטרנט ולחפש באתרים ולהוסיף פסוק שאתם מתחברים אליו בראש המצבה.

בחירה בקבלן מצבות

בנוסף, לפני שאתם בוחרים קבלן מצבות, כדאי קצת להכיר את סוגי המצבות הקיימים, להבין את התכונות של האבנים הטבעיות והסינטטיות שנהוג לבנות מהן מצבות בישראל, לבחון  את היתרונות אל מול החסרונות של כל אחת מהן ולהחליט על טווח מחירים שמתאים לכם.

לסיכום, אחרי שהבנתם פחות או יותר אילו מילים יופיעו, מה המשמעות של כל אחת מהן ואיך אתם יכולים לשלב את הפן האישי שלכם ואת החיבור לאדם שקרוב אליכם כל כך, זה הזמן לבחור קבלן מצבות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להשאיר את הפרטים שלכם באתר עולם המצבות או לחלופין לצלצל למספר 055-9380189 ונשמח לסייע לכם בתהליך, שלב אחר שלב.

נשמח להעניק לכם שירות אדיב. אנו משתתפים בצערכם ונמצאים כאן לצדכם בשביל להקל עליכם עד כמה שנוכל בתהליך הבחירה. בנוסף, ניתן להיעזר בשירותים נוספים שאנו מספקים כמו חידוש מצבות, תיקון מצבות וכיתוב על מצבות.

מאמרים נוספים
המדריך המלא לבחירת דירת החלומות שלכם
סוף סוף החלטתם לקנות דירה ולהפוך אותם למגורי הקבע שלכם....
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
טיולים מאורגנים בארץ
טיולים מאורגנים: המפתח לחוויה טובה
בימי האחרונים, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל הפכו לאפשרות פופולרית ונוחה...
דילוג לתוכן