צאט בוט בחנויות איקומרס – איך חנויות איקומרס משתמשים בשנת 2020 בצאט בוט

צאט בוט בחנויות איקומרס – איך חנויות איקומרס משתמשים בשנת 2020 בצאט בוט

במידה ואתם בעלים של עסק מקוון- המאמר הזה הוא בשבילכם ויכול להיות מאד משמעותי עבור העסק שלכם.

אם אתם מחפשים להגדיל את המודעות של הקהל למותג שלכם ולחדשנות הטכנולוגית שבו ובו בזמן להעלות את כמות המכירות ושיפור שירות הלקוחות שלכם, יכול להיות שזה הזמן שלכם לחשוב על פיתוח צאט בוט לאתר שלכם.

צאט בוט לאתרי איקומרס חווים עליה מטאורית בשנים האחרונות. מדובר באפליקציה לאתרי אינטרנט שיודעת בו זמנית גם לתת שירות לקוחות לגולשים רבים וגם להגדיל מכירות ויצירת לידים למכירות. צאט בוט עושה את כל זה במקביל עם גולשים רבים ובעצם הופך להיות העובד מספר אחד בחנות שלכם.

כיום צאט בוט באתרי מסחר מקוון הפכו לחלק מרכזי בכל הנוגע לאסטרטגיות של מכירות ושל מתן שירות לקוחות וזה מה שהופך את צאט בוט המגוון מאד לכלי חובה בעולם האיקומרס. צאט בוט יכול לתפקד כנציג שירות לקוחות שעונה על שאלות תמיכה ושירות לקוחות וגם כאיש מכירות. בדרך זו הצאט בוט באתר יכול לאפשר למותגים קטנים יותר לחסוך על כח אדם ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות בו זמנית.

על מנת לעזור לכם להבין טוב יותר כיצד בניית צאט בוט למסחר מקוון משפרת עסקים מקוונים וחנויות איקומרס, לפניכם דוגמא בה אתרי קניות משתמשים בבינה המלאכותית של צאט בוט בימים אלו כדי לשפר את שירות הלקוחות ולהגיל את המכירות של האתר.

 

שיפור תהליך המכירה ושירות הלקוחות

תוכלו ללמוד הרבה על הלקוחות שלכם והעדופיתהם על ידי בניית צאט בוט למסחר מקוון. ע"י השיחות שהצאט בוט מקיים עם הגולשים שלכם אתם תוכלו לפתח הבנה טובה יותר של ההעדפות, נורמות הקניה והבקשות של הגולשים שבאתר. מידע זה יכול לשמש מאוחר יותר לטובתכם על ידי הכוונת שיפורים וייעול תהליך המכירה שלכם.

מכיוון שההודעות של הצאט בוט הן ישירות ומכוונות מטרה, יש בהן פוטנציאל עצום להניע את הלקוחות שלכם לבצע פעולה. לכן, על ידי עדכון תסריט השיחה ומאגר השאלות והתשובות של הצאט בוט על בסיס הדברים אשר לקוחותיכם מעדיפים ושואלים, תוכלו לראות שיפור נראה לעין בנתוני המכירות וגם בנתוני שירות הלקוחות שלכם בטווח זמן יחסית קצר.

זה מתאפשר בזכות העובדה שכל השיחות בצאט בוט מתועדות ונותנות לכם את האפשרות לעיין בהם. מה שעושים מנהלי צאט בוט באופן קבוע זה מעבר וסריקה על השיחות שקיים הצאט בוט וגם קריאה של דו"חות הפעילות של הצאט בוט בכדי לראות איזה שאלות שואלים הגולשים, אילו תשובות הם מקבלים מהצאט בוט ועל פי זה ניתן להבין איך ביכולתם לשפר את תסריט השיחה של הצאט בוט כדי להגדיל מכירות ולייעל תהליכים של שירות לקוחות.

בדיוק מהסיבות האלו והיכולת הגבוהה של הצאט בוט להגדיל את ההמרות באתרי איקומרס, הצאט בוט נהפך לכלי נפוץ מאד במאות אלפי אתרים בעולם.

אם אתם מעוניים ללמוד עוד על יכולות הצאט בוט ולנסות בעצמכם באתר שלכם בחינם אתם מוזמנים לפנות לחברת וירטואל ספיריטס המספקת פלטפורמה נוחה ומתקדמת לבניית צאט בוט לחנויות איקומרס.

מאמרים נוספים
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
טיולים מאורגנים בארץ
טיולים מאורגנים: המפתח לחוויה טובה
בימי האחרונים, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל הפכו לאפשרות פופולרית ונוחה...
מה הוא טנדר ואיך תוכלו לשפר אותו?
ראשית, בואו נבין מהו טנדר באופן כללי. במילים פשוטות, טנדר,...
דילוג לתוכן