סדנאות יצירה למבוגרים

סדנאות יצירה למבוגרים
קרדיט https://www.beadshops.com

פעם מזמן כשהיינו ילדים, היו לנו הרבה חוגים. זוכרים את זה? ולא, אנחנו לא מדברים פה על החוג פסנתר הזה שהכריחו אותנו ללכת אליו ולחזור הביתה ולהתאמן. אנחנו מדברים על עצם השהייה בסביבה יצירתית, החשיפה לחומרים, רגע של דרור לדמיון ותחושתיות רבה. איזה כיף זה היה לחוש חומרים, לגעת בבוץ, בדבק, גואש, חרוזים וחוטים. איפה שהוא במרוץ החיים השוחק, רבים מאיתנו איבדו את התחביבים, את היצירה והחקר המרגש שהיא מכניסה לחיינו. סדנאות יצירה למבוגרים הן הזדמנות נהדרת לחוות לרגע את הקסם הזה מחדש. היכנסו לאתר של חרוז כזה- בית הספר לתכשיטים וצורפות ותנו לכם מתנה שתחזיר אתכם למחוזות נעימים יותר לכמה שעות.

מה כוללות סדנאות יצירה למבוגרים

אנו מציעים סדנאות שונות ומגוונות העוסקות בתכשיטנות בצורה כיפית וחווייתית! באתר שלנו תוכלו להתרשם ממגוון סדנאות יצירה למבוגרים. הפעילויות מתאימות לקהלים שונים דוגמת חברים לעבודה ביום גיבוש או בכלל משפחה החוגגת יום הולדת. נדאג להתאים את משך הפעילות ואופייה לפי בקשתכם האישית כדי שתוכלו להנות מאירוע מושלם ונטול דאגות. ישנן סדנאות המותאמות לשילוב מבוגרים וילדים יחד. בסיום הסדנא תצאו עם תוצר אותו הכנתם בעצמכם.

יתרונות

יתרונות רבים בבחירת סדנאות יצירה למבוגרים בתור האירוע הבא שלכם. מדובר בהפעלה מותאמת אישית ומדויקת לחגיגה ולאווירה אתם מעוניינים לייצר. הפעילות מגבשת ומאפשרת להיות יצירתיים ולהנות מתהליך עבודה מעניין ומשותף. בסדנא תלמדו טכניקה, תתרגלו אותה בליווי צוות ואף תצאו עם תכשיט שהכנתם בעצמכם, תחושת הצלחה מדהימה ומשמחת. לאורך הכנת התכשיטים תוכלו לדבר אחד עם השנייה, לפרגן אחד לשני על יכולות שלא תמיד רואים ביום יום וליצור עוד ערוץ תקשורת בין המשתתפים. הסדנא היא הזדמנות נפלאה ליציאה מהשגרה ויצירת חוויה מעניינת וייחודית לכם וליקיריכם.

הרשמה

כדאי להיכנס עוד היום לאתר של חרוז כזה-בית ספר תכשיטים וצורפות בעל המוניטין הנהדר ולהתרשם ממגוון הקורסים. במידה ואתם מעוניינים או אפילו מתלבטים- השאירו פרטים וניצור אתכם קשר. הכי חשוב לנו שהאירוע שלכם יהיה מוצלח ומדויק בדיוק כפי שחלמתם עליו. דברו איתנו 03-6200717

מאמרים נוספים
עורך דין ירושות וצוואות – זה הכרחי
בתחום תכנון העיזבון והירושה, הליך הירושה נתפס פעמים רבות כהליך...
המדריך המלא לבחירת דירת החלומות שלכם
סוף סוף החלטתם לקנות דירה ולהפוך אותם למגורי הקבע שלכם....
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
דילוג לתוכן