משחקים למסיבת רווקות

משחקים למסיבת רווקות

בין הדברים שהם חובה לכל מסיבת רווקות, הם כמובן משחקים למסיבת רווקות ורצוי כמה שיותר! בין אם החלטתן להזמין הפעלה או אטרקציה למסיבה, זכרו כי תמיד יהיה מקום ודרישה למשחקים כיפיים ומדליקים למהלך המסיבה. המטרה של המשחקים היא להכניס את כולן לאווירה המשוחררת והכיפית של המסיבה, ולגבש את כולן יחד כך שביום הגדול של החתונה כולן יהיו עם זיכרונות מיוחדים ומהנים ממסיבת הרווקות, וירגישו שותפות בלעדיות לכל המידע והסודות שנחשפו במהלך המשחקים במסיבה.

משחקי היכרות שיכניסו את כולן לאווירה

רוב מסיבות הרווקות כוללות מספר משתנה של משתתפות, אך בסופו של דבר כולן מכירות את הכלה לעתיד אך לא מכירות אחת את השנייה. הסיבה לכך היא שלכל אחת יש חברות ממעגלי חברויות שהיא צברה לעצמה במהלך השנים, כך שישנן את חברות הילדות שמלוות אותה כבר מבית הספר יסודי, חברות שהיא הכירה בתיכון, חברות שעברו איתה את כל השירות הצבאי, חברות מהטיול הגדול בעולם, חברות וקולגות מהעבודה ועוד מעגלי חברויות שהיא יצרה לעצמה.

לכן, משחקי היכרות למסיבת הרווקות הם דרך נהדרת לערוך היכרות מיוחדת ומקורית בין כל המשתתפות, ולגרום לכולן להרגיש יותר משוחררות ופחות ביישניות עם הבנות האחרות. משחק למסיבת רווקות שהוא מומלץ ביותר להיכרות ראשונית הוא "מעגל הסיפורים" – כל אחת בתורה מספרת על ההיכרות הראשונית שלה עם הכלה לעתיד, ופרט משעשע שהן עברו יחד.

משחקים נועזים ומשעשעים שיגבשו את כולן

לאחר משחקי ההיכרות, ולאחר שכולן נכנסו לאווירה של המסיבה, הגיע הזמן לעבור למשחקים יותר נועזים וחושפניים שמתאימים במיוחד לאופי של מסיבת רווקות. כדי שכולן ירגישו משוחררות ובטוחות בעצמן, מומלץ מאוד לשלב במהלך משחקים למסיבת רווקות מהסוג הזה גם כמה משקאות אלכוהוליים.

בין המשחקים המומלצים, ישנו משחק למסיבת רווקות שהוא נועז, מצחיק ומגבש במיוחד עבור כולן. שם המשחק הוא "אף פעם", ועל כל אחת מהמשתתפות להכריז בקול על דבר שהיא מעולם לא עשתה או חוותה במהלך חייה, לדוגמה – אף פעם לא עשיתי צניחה חופשית. כל הבנות שכן עשו את אותו מעשה/חוויה יצטרכו להרים אצבע אחת באוויר, וכך כל פעם שהמשתתפות עשו משהו שאחרות לא עשו אף פעם הן סופרות זאת בהרמת אצבעות. הראשונה שמגיעה לחמש אצבעות מונפות, צריכה לשתות צ'ייסר של אלכוהול. במהלך כל סיבוב מומלץ להכריז על מעשה נועז או מצחיק, וכך "לחשוף" את הבנות שכן עשו אותו.

משחקים עבור הכלה לעתיד

מכיוון שהכלה לעתיד היא המסמר של המסיבה, חשוב לערוך במיוחד עבורה משחקים למסיבת רווקות שישאירו לה זיכרון מרגש ומיוחד. אחד מהמשחקים המומלצים הוא "משחק הניחושים" בו היא צריכה להראות כמה היא מכירה את בעלה לעתיד. בטרם המסיבה אחת מהמשתתפות מבצעת שאלון מול בן הזוג, ואת השאלות והתשובות שהוא ענה היא מביאה למסיבה וכך אותן שאלות מופנית אל הבחורה שמתחתנת.

הפעלות נוספות למסיבת רווקות תמצאו בפורטל בא לי מסיבה

מאמרים נוספים
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
טיולים מאורגנים בארץ
טיולים מאורגנים: המפתח לחוויה טובה
בימי האחרונים, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל הפכו לאפשרות פופולרית ונוחה...
מה הוא טנדר ואיך תוכלו לשפר אותו?
ראשית, בואו נבין מהו טנדר באופן כללי. במילים פשוטות, טנדר,...
דילוג לתוכן