מחלקת המכירות בכל עסק או חברה פועלת ללא הפסקה וללא לאות להשיג עוד ועוד לקוחות חדשים כדי להרחיב את מעגל הלקוחות של העסק. כל חברה רוצה להיות המובילה, זו שהמוצרים או השירותים שלה מבוקשים ופופולריים וכדי שעבודת המכירות תתבצע בצורה מקצועית ואיכותית צריך שתהיה מערכת ניהול מכירות מותאמת אישית לצרכים ולדרך העבודה של החברה. חשוב מאד לנהל את כל שלבי המכירות על מנת שלא לשכוח שום שלב או פעולה שנדרשים לביצוע, מה שיבטיח גם סדר וגם את האפשרות של יותר מעובד אחד שיקדישו לכך זמן משעות העבודה שלהם. כך יהיה ברור וידוע מה הסטטוס של כל לקוח.
איך עובדת מערכת ניהול מכירות?
חשוב להבין שהמילה מכירה מתייחסת לתהליך שלם והיא לא בהכרח מתייחסת לפעולה הספציפית של מתן תשלום תמורת שירות או מוצר. יש מוצרים או שירותים שצריך קודם כל לשכנע את הלקוח שהוא צריך אותם, לעניין אותו או לגרות את הסקרנות שלו. כל אלה הם שלבים בתהליך וכמובן שהתהליכים שונים בין מוצרים או שירותים שונים. בעזרת מערכת ניהול מכירות אפשר לנהל את השלבים השונים של מגוון לקוחות, להבין באיזה שלב נמצא כל לקוח ואיך יהיה הכי נכון לפנות אליו או לבצע כל פעולה שהמטרה שלה היא התקדמות בתהליך. כשיש הרבה מאד לקוחות – הניהול יהיה קריטי ונדרש.
להתאים את המערכת לצרכי העסק
כל עסק וכל חברה מתנהלים בצורה אחרת ושונה על פי מגוון רחב של מאפיינים ופרמטרים. כמובן שגם המוצר או השירות, כמו גם סוג הלקוח הסופי משפיעים על האופן שבו מתבצע תהליך המכירה. בעזרת מערכת ניהול מכירות שמתאימה לצרכי העסק ומתכתבת עם תהליכי העבודה המגוונים בחברה אפשר לעקוב אחרי כל תהליך עם כל לקוח וכך להתקדם על פי הקצב שלו ובסופו של דבר להצליח בתהליך ולבצע את המכירה הרצויה והמתאימה לו.
ZebraCRM מציעים מגוון רחב של מערכות לניהול העסק וקהל הלקוחות ותוכלו להתרשם ממערכות לניהול לקוחות, מכירות או לידים בצורה שתתאים גם לכם.