מסנן מים ראשי – כל היתרונות במקום אחד

מסנן מים ראשי – כל היתרונות במקום אחד

לצד התקנת מסנן מים ביתי מתחת לכיור או בסמוך לברז בכיור, תוכלו לשפר את רמת הסינון של המים ע"י התקנת מסנן מים ראשי. מסנן ראשי כזה מותקן לרוב ליד ברז המים הראשי בבית או בבניין המשותף, ולמעשה דרך המסנן הזה עוברים כל המים שזורמים בצנרת בבית. כאשר אתם מתקינים מסנן מים ביתי מתחת לכיור הרי שהסינון הוא רק למקור יציאה אחד של המים שבדרך כלל משרתים את מדיח הכלים ואת הקומקום. אבל כאשר אתם מתקינים מסנן מים ראשי הסינון מתפצל לכל הנקודות שבבית – והדבר מהווה כאמור יתרון וסינון מקיף יותר של המים.

היתרונות – מסנן מים ראשי

המסנן הראשי הוא פילטר מרכזי אשר "יושב" בצומת מרכזית של יציאת המים לנקודות השונות: למקלחת, למטבח, לשירותים, לכביסה ועוד. מסנן מים ראשי מספק מענה לא רק לעניין האבנית אלא גם מסנן חול, תרחיפים ובקטריות שונות. באזורי מגורים בהם ישנה בנייה – כדאי מאוד להתקין מסנן מים ראשי.

פתרון משולב

ההמלצה היא לשלב בין המסננים השונים כאשר יש להתקין מסנן מים ראשי, וגם מסנן מים ביתי. באזורים בארץ בהם ישנם מים "קשים" במיוחד כדאי מאוד לתגבר עם מספר מסנני אבנית: בכיור הראשי במטבח, ביציאת הברז למכונת הכביסה, לדוד ולנקודות נוספות בבית לפי הצורך.

המחיר

ישנו מבחר גדול של מסננים שונים. מסנן מים ראשי חשוב שיהיה מסנן איכותי, עמיד, העומד בכל התקנים ועם אחריות. ההמלצה הינה לרכוש מסנן מים ראשי מחברה אשר מתמחה בפתרונות טיהור מים. באופן כזה תקבלו ייעוץ מקצועי והתאמה אידיאלית של המסננים השונים לבית ולבניין כולו. יש מסננים הפועלים על פי מנגנוני פעולה שונים וחשוב לבחור את המסננים שיתאימו עבורכם בצורה הטובה ביותר.

כמובן שיש גם את שיקול המחיר, אך כדאי לשים לב שלשימוש במסנני מים יש יתרונות כלכליים ארוכי טווח מבחינה בריאותית ומבחינה של חיסכון בחשבון החשמל משום שמכונת הכביסה, מדיח הכלים והדוד לא יעבדו קשה לחינם, בשל מצבורי האבנית שבדפנות צינורות הובלת המים אליהם.

פנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר ונציגי חברת תמהיל ישמחו לעמוד לרשותכם.

 

 

מאמרים נוספים
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
סלולריים באילת
סלולריים באילת - שווה את ההשקעה?
איזה כיף! החופשה המשפחתית באילת סוף סוף הגיעה ואתם מוכנים...
מסנן מים ראשי - כל היתרונות במקום אחד
לצד התקנת מסנן מים ביתי מתחת לכיור או בסמוך לברז...
סקר משתמשים לסיכום 2021: 42% מאיתנו ניהלו שיחות זום היישר מהמיטה, היום הכי עמוס בשבוע הוא רביעי ו-75% מנופפים לשלום בסיום שיחה
נתוני השימוש והסקר שערכה זום לסיכום שנה מלאה בשיחות וידאו,...
סטרטסיס רוכשת את XAAR 3D על מנת להאיץ את יכולות ההדפסה בתלת מימד בייצור תעשייתי רחב היקף
מדפסות תלת מימד בטכנולוגיית ה- SAF של Xaar 3D מספקות...
דילוג לתוכן