מוצרים למסיבת רווקות

מוצרים למסיבת רווקות
credit: canva

לקראת כלה

מסיבת הרווקות היא אירוע שנערך ברחבי העולם ובו חוגגים את סיום הרווקות של אישה והתחלת חיי הנישואין שלה. מסיבת רווקות לרוב נערכת על ידי המעגל הקרוב אל הכלה הכולל משפחה וחברות, אשר לרוב מארגנות את האירוע ללא הכלה אך בהתאמה לרצונות שלה. אירוע מסיבת הרווקות נעשה מגוון יותר ויותר עם השנים – רעיונות שונים, מקומות מיוחדים וגם טרנדים שונים שנכנסו אל תוך התכנונים. כאשר מתכננים את מסיבת הרווקות,  מתחילים בהחלטה על סוג האירוע, המיקום והכי חשוב הנושא.

כיום קיים טרנד של מיתוג מסיבת הרווקות. כל האירוע ממותג לפי נושא מסוים או ממותג בשם הכלה. ישנו מגוון רחב של מוצרים למסיבת רווקות עם מיתוג מסוים. למשל, מיתוג המסיבה בצבעי לבן וורוד עם הכיתוב "Bride To Be" – מגבות לגוף, כתרים וקשתות, סרט לכלה, בלונים רגילים או הליום, מסגרת לעמדת צילום ואפילו חלוקים מיוחדים בעבור כל אחת מהמשתתפות. גם שולחן האוכל שיוגש בו אוכל, חלבי או בשרי, אלכוהול וכמובן מתוקים הופך להיות ממותג. מפות בצבעים מתאימים, קשים בצורות שונות, כוסות ממותגות בכיתוב "כלה לעתיד" וכמובן גם צלחות וסכו"ם.

בחירה פופולרית למסיבת רווקות בקיץ, היא אירוע בוילה עם בריכה המשמשת את הכלה וחברותיה. רוב האירוע מתרחש בסביבת הבריכה, לצד אוכל, שתייה וכמובן ריקודים. חנויות רבות מציעות מוצרים למסיבת רווקות בבריכה, הכוללים מגבות, כובע וכפכפים. לרוב הם ממותגים בהתאם למסיבת הרווקות וניתן להוסיף להם כיתוב בהתאמה. בנוסף קיימים מוצרים שונים לפעילויות בבריכה כמו אבובים מתנפחים, משחקי בריכה כמו קליעה למטרה מתנפחת, גלגל יהלום מתנפח או מזרנים.

בחלק מהאירועים, מוצעות גם שקיות מתנה שתשמש כמזכרת עבור המשתתפות שבאו לחגוג עם הכלה. קיימות מגוון רחב של שקיות, מבדים שונים שגם להן ניתן להוסיף כיתוב. שקיות המתנה יכולות להכיל ערכת SOS  לערב החתונה הכוללת כפכפים להחלפה, ערכת תפירה קטנה, מסרק ואפילו מראה או ערכת יפוח לציפורניים והרגליים לשימוש ביתי. בכל מסיבה ניתן לבחור את סוג והרכב המתנות שהשקיות יכילו, בהתאם למשתתפות, לאופי הכלה וכמובן גם לנושא האירוע עצמו.

 

שיקשוק היא חנות יבואן המציעה הכל מסיבה מהסרטים. החנות מציעה מתנפחים לבריכה, צעצועים ובלונים במחירים נוחים ואטרקטיביים ללקוחות פרטיים וגם במחירי סיטונאות לבעלי חנויות ועסקים. ניתן למצוא את מגוון המוצרים באתר האינטרנט החדש.

מאמרים נוספים
צריכים להחליף מסך למחשב? אל תעשו את זה לבד
אם גם אתם שייכים לאותם האנשים שמבינים במחשבים, ברור שתרצו...
מקום טוב ואיכותי בישראל? יש כזה!
מקומות רבים שמיועדים לעריכת אירועים שונים כבר הבינו שכדי לקבל...
עורך דין ירושות וצוואות – זה הכרחי
בתחום תכנון העיזבון והירושה, הליך הירושה נתפס פעמים רבות כהליך...
המדריך המלא לבחירת דירת החלומות שלכם
סוף סוף החלטתם לקנות דירה ולהפוך אותם למגורי הקבע שלכם....
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
דילוג לתוכן