לשדרג את המראה שלנו ללא ניתוח ולטווח ארוך- היום זה אפשרי

לשדרג את המראה שלנו ללא ניתוח ולטווח ארוך- היום זה אפשרי
קרדיט: freepik

במיוחד היום בעידן האינסטגרם והרשתות החברתיות כשהכל מצולם, מתועד ומועלה מלרשת אנחנו רוצים להיראות טוב ובכל גיל. מראה הפנים שלנו הוא הדבר הראשון שרואים כאשר תמונה שלנו מופיעה באחת הרשתות החברתיות. היום ישנה עליה רבה במודעות שאפשר להיראות מעולה בכל מבנה גוף ולא חייבים להיות במידה ספציפית לשם כך. כל עוד המראה מטופח ומשדר אנרגיות וחיוניות אפשר להיראות מעולה בכל מידה. עם זאת, ישנם כאלה שלהם שומנים שמפריעים להם לתחושה הטובה. היום לא חייבים ניתוח שאיבת שומן כדי להיפטר מאותם שומנים מציקים. המסת שומן ללא ניתוח יכולה להתבצע בשיטות שונות כמו באמצעות גלי רדיו, גלי אולטרסאונד או בקור. גם אם לא מדובר על הליך כירורגי חובה שיבוצע על ידי קוסמטיקאית שעברה הכשרה לטיפול בשיטה והיא בעלת ניסיון רב. סבטלנה ריימן, מנהלת מכון סבטלנה קוסמטיקס היא בעלת ניסיון רב בשיטות טיפול אלה.

למלא את החסר בצורה קלילה ונעימה

עם השנים הפנים מאבדים מהמיצוק, המראה החלק  ותווי הפנים המשורטטים "לטובת" עור נפול וקמטים שהולכים ומעמיקים. אמנם מדובר בתופעה טבעית, גם העור נכנע בסוף לכוח המשיכה ונופל למטה או מתקמט, אבל אנחנו לא צריכים להיכנע. היום יש מגוון שיטות טיפול קוסמטיות פשוטות ולא חודרניות שמביאות לתוצאות מעולות. מילוי קמטים עם חומצה היאלורונית היאת אחת השיטות המוכרות ביותר. אמנם היום יש תכשירים המכילים בתוכם חומצה היאלורונית (לפחות אמורים…) אך הדבר לא אפקטיבי כמו הזרקת החומצה ישירות לתוך הקמט. הזרקת החומצה בצורה ממוקדת לתוך שכבות העור הפנימיות היא בעלת אפקט גדול הרבה יותר ולכן רבים לא מוותרים על טיפולים אלה.

להשתחרר מהבעות פנים לא רצויות

מעבר לקמטים הרגילים שנוצרים עם הזמן במקומות שונים בפנים כמו בצידי האף למשל, עם הזמן נוצרים קמטי הבעה הנובעים גם מעבודת יתר של שרירי הפנים. שרירי הפנים הם אלה שבאמצעותם נניע אזורים שונים בפנים, גם להבעת רגשות: עצב, כעס, שמחה וכו'. עבודת יתר של אותם שרירים גורמת עם הזמן להתקבעות קמטים. המוכרים הם קמטי זעף אנכיים במרכז המצח וקמטי דאגה אופקיים במצח. הזרקת בוטוקס במצח שנעשית בעדינות ובצורה מדויקת משתקת מעט את שרירי הפנים כך שאותן תנועות לא ייעשו אוטומטית ויגרמו להיווצרות הקמטים. השיתוק שנוצר מחליק את הקמטים. את הזרקת הבוטוקס חשוב מאוד לבצע במכון עם הרבה מאוד ניסיון ומקצועיות כמו סבטלנה קוסמטיקס.

מאמרים נוספים
עורך דין ירושות וצוואות – זה הכרחי
בתחום תכנון העיזבון והירושה, הליך הירושה נתפס פעמים רבות כהליך...
המדריך המלא לבחירת דירת החלומות שלכם
סוף סוף החלטתם לקנות דירה ולהפוך אותם למגורי הקבע שלכם....
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
דילוג לתוכן