לעמוד על זכויותיכם

לעמוד על זכויותיכם
credit: canva.com

המדינות הדמוקרטיות והמתקדמות בעולם וביניהם מדינת ישראל, עיגנו בחקיקה את זכויות העובדים לפני שנים רבות, על מנת לצמצם את הפער במעמדי הכוחות בין מעסיקים לעובדים שכירים ולחייב את המעסיקים להעניק תנאים סוציאליים בסיסיים לעובדיהם. עם זאת, למרות החוקים המחייבים, ישנם עדיין מעסיקים אשר פוגעים בזכויות עובדיהם ומנצלים את העובדה שהם אינם מודעים לזכויות שמגיעות להם, וחושפים את עצמם לתביעות משפטיות בעקבות כך. לכן, אם אתם מוצאים את עצמכם במצב בו זכויותיכם בעבודה מופרות, מלינים את שכרכם או שפיטרו אתכם שלא כדין, פנו אל עוד בענייני עבודה ותבנו יחדיו אסטרטגיה משפטית שתסייע לכם למצות את זכויותיכם ולקבל את הפיצויים שמגיעים לכם.

ללמוד על זכויות העובדים שלכם

להיות בעל עסק זה לא קל. יש למרבית בעלי העסקים אין ספור תחומי אחריות, חובות ומשימות, בין אם מדובר על ניהול העסק באופן שוטף, תשלום מיסים וניהול חשבונות, עבודה מול ספקים ונותני שירות אחרים וכמובן גם ניהול צוות עובדים מיומן. על פי החוק במדינת ישראל לכל עובד ישנן זכויות סוציאליות בסיסיות אשר כל מעסיק מחויב להעניק, בין אם מדובר על תשלום השכר בזמן, הפרשה לפנסיה, ימי מחלה וחופשה, הליך פיטורין הוגן וכמובן גם זכויות ייחודיות לנשים בהריון ובטיפולי פוריות, ולכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי טרם תחילת העסקת עובדים על מנת לקבל את המידע הנדרש כדי לשמור על זכויותיהם. יתר על כן, אם ישנן שאלות פרטניות בתחום דיני עבודה עורך דין מתמחה בענף יוכל להעניק לכם ייעוץ משפטי בהתאם למצב נתון.

לפנות אל המומחים בתחום

בין אם אתם עובדים שכירים ובין אם אתם בעלי עסקים או מעסיקים, ישנם מקרים בהם חשוב לקבל ייעוץ משפטי מקצועי בכל הנוגע לדיני עבודה, זכויותיכם וזכויות עובדיכם. אם אתם מתגוררים באזור צפון הארץ, תוכלו לפנות אל עורך דין דיני עבודה בצפון לנוחיותכם המרבית, להגיע למשרדו ולקבל את הייעוץ, הליווי והייצוג לו אתם זקוקים. עורך הדין יעקב שניטמן הוא עורך דין מומחה לדיני עבודה אשר פועל בעיקר בצפון הארץ, וסייע לאין ספור עובדים שזכויותיהם הופרו לקבל את הפיצוי שמגיע להם, כמו גם העניק ייעוץ וייצוג משפטי למעסיקים רבים. עו"ד יעקב שניטמן משמש גם כנוטריון מזה שנים רבות, וישמח להעניק לכם שירותי נוטריון, תוך הקפדה על זמינות, אדיבות ומקצועיות. אם גם אתם זקוקים לייעוץ משפטי בנושא דיני עבודה, חייגו למספר 0547679200 ונשמח לסייע.

מאמרים נוספים
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
עורך דין לענייני משפחה מומלץ
עו"ד מזונות – המלצות ומידע חשוב בנושא
במסגרת הליך גירושים נדרש בין היתר גם לטפל בנושא המזונות....
דרכון ליטאי
מה היתרונות של דרכון ליטאי?
דרכון ליטאי - זכויות ויתרונות ליטא היא מדינה בלטית אשר התקבלה...
כמה מותר לשתות לפני נהיגה מבלי לעבור על החוק?
הקטל בדרכים נמצא בעלייה מדאיגה. מדובר כיום באחת מהרעות החולות...
עורך דין נדלן חיפה
איך בוחרים נכון עורך דין בחיפה
העיר חיפה ידועה בנוף קסום, איכות חיים, חופים מטופחים וגם...
מחפשים עורך דין אזרחי בירושלים? הנה מה שאתם צריכים לדעת
לכל טיפול בנושא משפטי בתחום המשפט האזרחי מומלץ לפנות לעורך...
עורך דין דיני עבודה בצפון
לעמוד על זכויותיכם
המדינות הדמוקרטיות והמתקדמות בעולם וביניהם מדינת ישראל, עיגנו בחקיקה את...
להתמודד עם האשמות חמורות
בשנים האחרונות יותר ויותר גופים פוליטיים פועלים על מנת להסדיר...
איפה הילד?
משמורת ילדים מתייחסת למקום הלינה ומקום המגורים שבו נמצאים הילדים....
עורך דין תאונות דרכים מומלץ
איך מתמודדים עם האשמות בתחום התעבורה?
כאשר נוהגים שעות ארוכות על הכביש, תמיד יש את האפשרות...
דילוג לתוכן