לעבוד עם קמח בצורה איכותית ונכונה

לעבוד עם קמח בצורה איכותית ונכונה
credit canva

כל קונדיטוריה\מאפייה\פיצרייה יודעות שעל מנת שהן יוכלו לעבוד בצורה טובה ואיכותית עם בצק וקמח הן חייבות שהיה ברשותן מלוש בצק אשר דרכו יוכלו לעבוד עם הבצק בצורה איכותית ומקצועית. כמו כן בבחירת מלוש הבצק המתאים עבורכם ישנם מגוון סוגים כמו למשל מלוש חצי תעשייתי אשר הינו מתאים לעד 40 ק"ג קמח, או מלושים תעשייתיים אשר מתאימים ללישה של בין 60 ק"ג ל300 ק"ג קמח. כמו כן הקפידו להבין את נפח העבודה של המכשיר, האחריות, המחיר שלו, וכמובן האם הכלים נשלפים, כמו למשל האם המזלג נשלף, וכן גם הקערה. מכשיר זה הינו הכרחי בעל עסק שמתעסק עם בצקים שכן הוא יחסוך לכם זמן רב והינו יכול להגיע לתוצאות שעבודה ידנית אינה יכולה להגיע אליה. לשם כך תוכלו לפנות לקבוצת א.ס. סוכנויות. קבוצתנו הוקמה על ידי אברי קוריאט וזאת מתוך רצון לייעל ולשפר את ההליכים השונים אשר מתרחשים במוסדות האוכל, אנו עושים זאת תוך שימוש במכונות איכותיות והמתקדמות ביותר בעולם וכן כלים איכותיים אשר יעזרו לכל בעל עסק לייעל את התפעול והעבודה השוטפת. אנו בעיקר מתמחים בכל הקשור לתחום הבצק והמאפים אך לא רק אלא בכל גזרת המזון, וכן מספקים את שירותינו הן למגזר הפרטי והן המוסדי.

רידוד איכותי ומקצועי

על מנת שתוכלו לבצע את פעולת רידוד הבצק באופן איכותי ומקצועי אתם תהיו חייבים שיהיה ברשותכם מרדד בצק שולחני אשר הינו מגיע במגוון גרסאות והן: מרדדת ידנית- אשר מתאימה לאופים מקצועיים ומאפשרת לקבוע את גובה הבצק וכן גם העובי שלו. סוג נוסף זה מרדדת אוטומטית- ודרך מסך מגע תוכלו לקבוע את אופן התפעול של המרדדת ולרדת לפרטים הקטנים. והסוג האחרון זה מרדדת רציפה- אשר מתאימה לרידוד רציף ושומרת על אחידות של הבצק וכן גם על אסתטיקה ברמה הכי גבוהה שיש, יתרון נוסף של המרדדת הרציפה זה החיסכון בעלויות.

מקפיא נהדר

אחד המוצרים החשובים ביותר בכל בית מזון זה ללא ספק שוק פריזר או בשמו המוכר יותר מקפיא. שכן דרך מוצר זה תוכלו למעשה לקרר את המוצרים שלכם בטמפרטורה שתרצו, וכן גם לבחור את גודל המקפיא שלכם. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לקבוצת א.ס. סוכנויות וליהנות ממגוון רחב של מוצרים מדהימים אשר ייעלו בצורה משמעותית את ההליכים השונים בתחום האוכל. חברתנו נוסדה מתוך רצון לייעל ולשדרג את ההליכים אשר קשורים באפייה, התעסקות עם בצקים וכן גם עם אוכל בכלל. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 08-9302260 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

מאמרים נוספים
המדריך המלא לבחירת דירת החלומות שלכם
סוף סוף החלטתם לקנות דירה ולהפוך אותם למגורי הקבע שלכם....
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
טיולים מאורגנים בארץ
טיולים מאורגנים: המפתח לחוויה טובה
בימי האחרונים, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל הפכו לאפשרות פופולרית ונוחה...
דילוג לתוכן