לימודי מכשור רפואי

לימודי מכשור רפואי
קרדיט Canva

מכללת אורנס לניהול בע"מ, המכללה המקצועית הרב תחומית לקורסים מובחרים, מזמינה תלמידים להירשם לתוכנית לימודי מכשור רפואי. תוכנית הלימודים שלנו מציעה הכשרה תיאורטית ומעשית מקיפה בתחום, ואת כל הידע הדרוש לטכנאי מכשור רפואי שעובד על ציוד רפואי פשוט או מורכב. במהלך הקורס, התלמידים לומדים איך לבצע תיקונים ולפתור תקלות של ציוד טיפולי ומכשירי אבחון ולנתח את הבעיות. הם לומדים לעבוד עם מוניטורים, מגברים ואלקטרודות.

מאפייני תוכנית לימודי מכשור רפואי

תוכנית לימודי מכשור רפואי מוקדשת לחקר הציוד המצוי במתקני מחקר רפואי ומעבדות קליניות. המשתתפים לומדים את היישומים הרפואיים של מכשירים וציוד, יחד עם מגוון טכניקות לפתרון בעיות. הקורס מתמקד גם בנושאים כמו אלקטרוקרדיוגרפים ומגברי מכשור. נושאים בסיסיים הנלמדים בקורס כוללים טרמינולוגיה רפואית, אנטומיה אנושית, פיזיולוגיה ופיזיקה. חלק המעבדה של הקורס חושף את הסטודנטים להיבטים המעשיים של תחזוקה מונעת ותיקון ציוד רפואי. תפקודם של מכשירי מעבדה קליניים הוא נושא מודגש במהלך תכנית לימודי מכשור רפואי. התלמידים לומדים על מיקרוביולוגיה וכימיה קלינית, ומקבלים הדרכה בשימוש במכשירים רפואיים, כולל מכשירים שמשמשים לניתוחים. נושאים נוספים כוללים את בחינת הציוד המשמש במסגרת מעבדה קלינית, וניתוח אלקטרוניקה יישומית בתוך המעבדה. בין הנושאים הנלמדים ניתן למצוא מעגלים, מחשבים וחיישנים.

ציוד מעבדה קליני

במסגרת לימודי מכשור רפואי, התלמידים לומדים על מכשירי מעבדה קליניים ורוכשים את הכישורים הדרושים להפעלת ציוד מעבדה בסיסי ולתמוך בו. תכנית הלימודים שמה דגש על מכשירים המשמשים כיום בכימיה קלינית ומיקרוביולוגיה. התקנים אלה כוללים צנטריפוגות מעבדה, חיישנים, אותות פיזיולוגיים, ומכונות שמסייעות לביצוע תהליכים רפואיים. התלמידים לומדים גם את סקירת נהלי הבטיחות לטיפול במטופלים, ואת התקנות הנוגעות לשימוש במכשירים. אם אתם מעוניינים להתחיל לימודי מכשור רפואי כדי להתקבל לעבודה בתעשייה הרפואית, במרכזים רפואיים, במרפאות פרטניות או במרפאות קופות החולים, או בבתי חולים, הלימודים במכללת אורנס לניהול בע"מ, שיש לה ותק של שנים רבות ומוניטין מעולה בהכשרת תלמידים במגוון תחומי התעשייה, יספקו לכם את הידע הדרוש להתחלת קריירה רווחית כטכנאי מכשור רפואי. אז זה הזמן להירשם לתוכנית הלימודים שמתאימה לכם, ולעבור את ההכשרה המקיפה על ידי מיטב המרצים בתחום. בקרו באתר של מכללת אורנס

מאמרים נוספים
המדריך המלא לבחירת דירת החלומות שלכם
סוף סוף החלטתם לקנות דירה ולהפוך אותם למגורי הקבע שלכם....
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
טיולים מאורגנים בארץ
טיולים מאורגנים: המפתח לחוויה טובה
בימי האחרונים, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל הפכו לאפשרות פופולרית ונוחה...
דילוג לתוכן