השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד הוא טיפול חדשני בסוגו המגלם בחובו לא מעט יתרונות כמו למשל היעדר כאבים לאחר ההשתלה וסיכויי הצלחה גבוהים במיוחד.

אם עד לא מזמן העיון של השתלת שיניים נשמע לנו מופרך ודמיוני לגמרי, הרי שסביר להניח רופאי השיניים של אז לא יכלו בכלל להעלות על דעתם את האפשרות להשתיל שיניים באותו היום. אולם הטכנולוגיה המתפתחת היא נחלתנו ואנו נהנים ממגוון יתרונות כתוצאה מכך. סוג הטיפול החדשני של השתלת שיניים ביום אחד כולל המון יתרונות כמו למשל היעדר כאבים עם סיום ההשתלה, טיפול חד פעמי ובעל אחוזי הצלחה מאד גבוהים. תודות לטכניקה ייחודית זו, ישנה אפשרות לבצע השתלה של כמות רבה של שיניים ואף סטים שלמים על כמה שתלים בודדים תוך שעות ספורות.

שיטות השתלות חדשניות לעומת השתלות רב שלביות

שיטת ההשתלה המסורתית שהייתה נהוגה בעבר התבססה במידה גבוהה על האבחון הסובייקטיבי של הרופא המטפל לגבי המיקום שבו השתל יותקן ובאשר לזווית ביחס לעצם הלסת. הטכנולוגיה בבסיס שיטת ההשלות החדשנית ביום אחד, לא מבטלת את ההערכה הסובייקטיבית של הרופא, אלא מכוונת אותה למטרה בהתאם לאבחון ממוחשב של צילומי ה- CT, תוך כדי ציון המקום המתאים ביותר לקדיחת הבורג- השתל, ולגבי הזווית הטובה ביותר. תהליך ההשתלה הרב שלבי להשתלות שיניים היה כרוך בזמן המתנה להשתלבות השתל בעצם הלסת.

תנאים

תקופת המתנה זו הייתה אורכת שלושה חודשים ובה נעשה שימוש בכיפת ריפוי של החניכיים. כיום טיפולי השתלת שיניים ביום אחד מאפשר למטופלים להיכנס ולצאת מהקליניקה באותו היום וכעבור מספר שעות הם נהנים כבר מפה מלא בשיניים ישרות, מסודרות ולבנות. שיטה חדשנית זו מחייבת עמידה בכמה תנאים כמו למשל: נפח עצם לסתם תקין, צפיפות עצם תקינה של הלסת, שימוש בשתלים ייעודיים ונכונות לצרוך מזונות רכים במשך כמה שבועות לאחר הטיפול.

מרפאות שביט השתלות שיניים

מרפאות שביט השתלות שיניים היא מוכרת וידועה כיום בתחום ההשתלות ואסתטיקת הפה, צוות המרפאה מורכב משלושה רופאי שיניים – ד"ר עופר רוזנצוייג – רופא שיניים, ד"ר אריאל יודלב – רופא שיניים וד"ר הילה ציפורן- רופאת שיניים. במרפאה מעניקים למתרפאים מגוון פתרונות בריאותיים הכוללים בין השאר טיפולי השתלת שיניים ביום אחד ועוד השתלות מסוגים נוספים ומתקדמים.

מאמרים נוספים
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
טיולים מאורגנים בארץ
טיולים מאורגנים: המפתח לחוויה טובה
בימי האחרונים, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל הפכו לאפשרות פופולרית ונוחה...
מה הוא טנדר ואיך תוכלו לשפר אותו?
ראשית, בואו נבין מהו טנדר באופן כללי. במילים פשוטות, טנדר,...
דילוג לתוכן