בטיחות בעבודה ובקרת איכות

בטיחות בעבודה ובקרת איכות

 

כל מפעל חייב להתנהל היטב בתחומים רבים. בין החשובים בהם ניתן למצוא נושאי בטיחות הקשורים ישירות לעבודה ללא תאונות ותקלות אחרות, וכן, בקרת איכות הנדרשת לפני שיווק המוצר ללקוחות. שני אלו שונים מעט במהותם, אבל החוט המקשר ביניהם הוא ייעוץ, תכנון, ייצור מערך ואלמנטים נדרשים, פיקוח, הדרכה, ליווי ועוד. כל מומחה בתחומו יתרום מהידע והניסיון למפעל, מנהליו ועובדיו. 

למי נועד קורס עבודה בגובה

נושאי הבטיחות מגוונים ואחד החשובים בהם הוא עבודה בגבהים ובתנאים בעייתיים אחרים. קורס עבודה בגובה, נועד לעובדים ומנהלים במפעלים ובחברות שירות, תיקונים ואחזקה שונות. כך לחברות בנייה ושיפוצים, לחברות וקבלני תקשורת, מיזוג אוויר, חשמל, איטום ועוד. עבודה בגובה מוגדרת ככזאת המתבצעת שלא על קרקע יציבה ובגובה. כך בתנאים המחייבים הטיה של הגוף וכאשר הידיים אמורות לעסוק בתיקונים, בהתקנות, בקידוח ועוד. הקורס כולל הסברה לעבודה נכונה, כולל פיקוח בעת הביצוע, הצטיידות באמצעי מגן אישיים, במתקני הרמה וסולמות תקניים ואיכותיים ועוד.

תחומי המומחיות של יועץ בטיחות

יועץ בטיחות, כשמו כן הוא, מייעץ לגבי כל נושאי הבטיחות הקשורים בעבודה מסוכנת או עם חומרים מסוכנים. המשימות שלו אינן מסתיימות בייעוץ אלא גולשות גם לתכנון מערכי בטיחות, פיקוח עליהן, הדרכת עובדים ומנהלים, קיום השתלמויות בתחום, הכוונה, הסברה בעת התרחשות תקלות, הכנת מערכי מילוט בעת סכנות ועוד. כך לגבי אחסון חומרים מסוכנים ושימוש בהם, התלקחות אש, עבודה בגובה ובאתרים מסוכנים אחרים, בטיחות בפסי ייצור, במחסנים ועוד. כל מפעל חייב לעבוד על פי חוקים קיימים. התייחסות מקצועית חיובית לנושא תוסיף לשם ולמוניטין שלו כמעסיק הדואג לעובדיו.

מבדקי איכות תורמים לרמת יצור גבוהה

מבדקי איכות חיוניים לטובת ייצור מוצרים ברמה גבוהה. כל מפעל נמדד, בין היתר, באיכות שירותיו הכוללים גם אספקת מוצרים איכותיים. בקרת איכות מתקיימת באופן סדיר ושוטף לאורך כל תהליכי הייצור ולא רק בסופו. כך ניתן למנוע תקלות כבר בראשית או באמצע הדרך ולחסוך מאמץ וכסף. לממונה בנושא יש שפע של משימות: קביעת תקנים או התנהלות לפיהם, מציאת שיטות בדיקה, הכנסת כלים ואלמנטים לטובת בדיקה כזאת ועוד. עבודה נכונה תסייע ליצירת הכנסות ורווחים לבעלים. למען הבטיחות בעסק שלכם, פנו אל "שחר הנדסת בטיחות" בפועלת בתחומי בטיחות, חומרים מסוכנים, הדרכות, שימוש במערכות ניהול בטיחות, איכות סביבה ועוד.

מאמרים נוספים
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
טיולים מאורגנים בארץ
טיולים מאורגנים: המפתח לחוויה טובה
בימי האחרונים, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל הפכו לאפשרות פופולרית ונוחה...
מה הוא טנדר ואיך תוכלו לשפר אותו?
ראשית, בואו נבין מהו טנדר באופן כללי. במילים פשוטות, טנדר,...
מערכת מיזוג טובה יותר גם לחשבון החשמל
שיפור איכות החיים בזכות מיזוג משופר יותר הוא מטרה ראויה...
החשיבות של חקירת נאמנות נישואין
בגידה בנישואין היא בעיה נפוצה העלולה לגרום ללחץ משמעותי על...
יועצי תנועה
תפקידם של יועצי תנועה הינו קריטי להבטחת זרימת התנועה בעיר....
איך לעשות מחקר שוק?
כדי להצליח להתחרות בשווקים התחרותיים ביותר המאפיינים אל העידן הטכנולוגי,...
דילוג לתוכן