מסיבת רווקות בים – חוויה של פעם בחיים

מסיבת רווקות בים – חוויה של פעם בחיים

מסיבת רווקות בים

עונת החתונות, היא העונה שבין החודשים מאי לאוקטובר, נפתחת בבואו של האביב ומסתיימת בתחילתו של הסתיו. מרבית החתונות נקבעות בחודשים אלו. מזג האוויר שמתבהר גורם לרבים לקבוע את החתונה בחודשים אלו, בניגוד לחודשי החורף, שמזג האוויר אידיאלי פחות בעבור הכלה. בצמוד לאירוע החתונה, מתקיימות מסיבות הרווקות, בהן חוגגות החברות של הכלה את סיום תקופת הרווקות ותחילת חיי הנישואין שלה. מסיבת רווקות בים היא בחירה מועדפת בתקופה כזו שבה מזג האוויר נעים ויפה. השילוב בין הנוף של הים, האוויר הפתוח, המים הפתוחים והשמש על הפנים משלימים ומעצימים את החוויה של החגיגה. בזכות מזג האוויר הנעים, אפשר לחגוג עד אל תוך הלילה כיוון שלא קר, להיכנס למים ולשדרג את המסיבה ללא עלות.

יום הולדת חוגגים כל שנה

כל אדם, פעם בשנה חוגג את יום ההולדת שלו וזו תמיד סיבה למסיבה; גיל 6, 20, 50 וגם 80- זה לא משנה. אנשים בוחרים לחגוג ימי הולדת בצורות שונות – בארוחה טעימה במסעדה, בטיול עם אנשים אהובים, עם קינוחים טעימים וגם במסיבות עם נושאים שונים. בגלל שימי הולדת מתרחשים כל שנה, לא קל  להיות יצירתיים ולחדש רעיונות לחגיגות. ישנה דרך מיוחדת לחגוג יום הולדת שמתאימה לכל הגילאים והיא השכרת יאכטה למסיבה שמספקת חוויה ייחודית ולא שגרתית. בחלק מהמקומות, ספקי היאכטות מספקים חבילה כוללת, מלבד השיט. הם מספקים עיצוב חיצוני ליאכטה בהתאם לאירוע, עיצוב פנימי של הסיפון, די ג'י שירקיד את האורחים, אוכל ושתיה וגם אפקטים שונים כמו זיקוקים, שטיח אדום, צילומים וכל זה בהתאם לאירוע.

פעילויות למשפחה

אחרי חורף ארוך וקר, שאי אפשר להנות באטרקציות בחוץ בכלל וכאלו המערבות מים בפרט, בואו של האביב ואיתו מזג האויר הנעים מאפשר למשפחות, זוגות ויחידים לצאת החוצה ולהנות בפעילויות מגוונות בחוץ ובחיק הטבע. הפעילויות המועדפות ביותר הן שייט אבובים וקיאקים. שילוב האדרנלין, המים שמשפריצים מכל מקום, הטבע הירוק מסביב הופכים את פעילויות אלה לחוויות שכיף תמיד לחזור אליהן. בנוסף הן מתאימות לא רק לאנשים עם היכרות מוקדמת, אלא גם יכולות להיות פעילויות שוברות קרח ומגבשות בעבור אנשים זרים או כאלו שהקשר ביניהם לא חזק, כמו גיבוש בין עובדים או בקבוצות של מחנה קיץ.

שייט אשדוד היא חברה ותיקה ובעלת מוניטין גבוה, מספקת שירותי ים חיוניים ותיירותיים לכל אזור אשדוד והסביבה. החברה מספקת כלי שייט ברמה גבוהה עבור כל אירוע וחגיגה, על מנת לספק את החוויה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
טיולים מאורגנים בארץ
טיולים מאורגנים: המפתח לחוויה טובה
בימי האחרונים, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל הפכו לאפשרות פופולרית ונוחה...
מה הוא טנדר ואיך תוכלו לשפר אותו?
ראשית, בואו נבין מהו טנדר באופן כללי. במילים פשוטות, טנדר,...
מערכת מיזוג טובה יותר גם לחשבון החשמל
שיפור איכות החיים בזכות מיזוג משופר יותר הוא מטרה ראויה...
החשיבות של חקירת נאמנות נישואין
בגידה בנישואין היא בעיה נפוצה העלולה לגרום ללחץ משמעותי על...
יועצי תנועה
תפקידם של יועצי תנועה הינו קריטי להבטחת זרימת התנועה בעיר....
איך לעשות מחקר שוק?
כדי להצליח להתחרות בשווקים התחרותיים ביותר המאפיינים אל העידן הטכנולוגי,...
דילוג לתוכן