מה נבדוק כשנקנה כסא מנהלים?

מה נבדוק כשנקנה כסא מנהלים?
קרדיט: qbic.co.il

כסא מנהלים

חלק מרכזי מהריהוט במשרד הוא הכיסא אם לא החשוב ביותר הוא הכיסא. מנהלים בחברות ומשרדים שנים עובדים לא מעט שעות בישיבה ומוטלת עליהן אחריות רב. לכן, עליהם לבחור כסא מנהלים איכותי, נוח וארגונומי המותאם להם באופן אישי שכן כל אחד זקוק לנוחות אחרת. מה מומלץ לבדוק בעת רכישת כיסא מנהלים?

דבר ראשון לבדוק את התאמה של כיסא למבנה הגוף, לגובה ולהרגלים הקודמים. כיסא מנהלים יכול להיות בעל מאפיינים כמו משענות ידיים מתכוונות, מתח קפיצים שונה, שינוי משענת גב ועוד. הדבר השני שחשוב לבדוק בכיסא הוא משענת הגב. כיסא מנהלים שונה מכיסא רגיל ולכן חשוב לבדוק את התמיכה של משענת הגב, את גודלה והאם קיימת תמיכה גם לראש. גם מרקם הכיסא חשוב וניתן למצוא מרקמים רכים וקשים בהתאם למי שמשתמש בו. כיסא מנהלים מורכב בין היתר גם מבסיס כיסא. חשוב לא להתעלם גם מאלמנט זה, שכן הבסיס מחזיק את כל הכיסא.

קיוביק דייזין מתמחה בתחום כיסאות מנהלים ותעניק עבורכם שירות יוצא דופן בכל נושא ציוד משרדי וכו', תוך שירות אמין ומקצועי ומוצרים ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 08-8624964.

ארונית מדפים

כיום, במרבית מקומות העבודה והמשרדים לא תמצאו מסמכים שמורים בארונות וארוניות. טפסי עובדים, מיילים חשובים שהודפסו ונשמרו, מסמכי עבודה הפכו כיום לדיגיטליים. אך עולם התעסוקה מגוון וישנם בתי עסק הנדרשים למקומות אחסון כמו ארונית מגירות. ארונית מגירות יכולה להגיע במגוון צורות, גדלים והרכבים וניתן לשלוט על כמות המדפים הקיימים בה בהתאם לגודל הפריטים ולכמותם. למשל ארונית מגירות חשובה לעסקים בתחום היופי כמו מספרות, מאפרות וגם מעצבות ציפורניים שכן הן צריכות מקום אחסון איכותי ועמיד למגוון החומרים שהן משתמשות בו. בנוסף, ארונית מדף עליה מונחים החומרים מאפשרת להציג ללקוחות את המגוון שקיים בבית העסק ולספק מראה אסתטי ובעל אופי מתאים לעסק. ארונית מגירות כמובן יכולה להתאים לבתי עסק גדולים כקטנים ולכל בית עסק הנדרש לאחסן את הסחורה הפיזית שלו. ארונית מגירות יכול להיבחר בהתאם לגודל המקום, כמות הפריטים, מראה ואופי המקום – האפשרויות רחבות. קיוביק דייזין תעניק לכם שירות אדיב לכל רהיט שתזדקקו לו שכן בחנות קיים מגוון רחב של ארוניות מדפים בשלל סוגים וגוונים באיכות גבוהה. קיוביק מתמחה בציוד משרדי  ומספקת שירות אמין ומקצועי ומוצרים ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר : בטלפון: 08-8624964.

 

 

 

מאמרים נוספים
בחירה נכונה של מעצבת פנים- כך תוכלו להפוך את הבית שלכם ממוצע ליפהפה
גרים בהרצליה או סביבתה ומעוניינים לשפץ את הבית ולתת לו...
מתנות מיוחדות לארוחות בלתי נשכחות
חגי תשרי הגיעו ואיתם הדילמה, מה מביאים? אז, במיוחד לרגל...
עיצוב פנים משרדים
עיצוב פנים משרדים הוא הנוהג של עיצוב מקומות עבודה שתורמים...
מעצבת פנים מומלצת
אדריכלית ומעצבת פנים משתמשת באלמנטים שונים
הגשת היתר בניה עבור נכס עתידי מעצבת פנים במרכז מספקת את...
"הצילו את כדור הארץ" תערוכה קבוצתית חדשה המוצגת בגלריית האמנים בקניון עופר רמת אביב פתוחה לקהל הרחב עד ה – 13.02.22
תערוכה קבוצתית חדשה בשם "הצילו את כדור הארץ" תיפתח החל...
מה נבדוק כשנקנה כסא מנהלים?
כסא מנהלים חלק מרכזי מהריהוט במשרד הוא הכיסא אם לא החשוב...
הום סטיילינג – כי עיצוב זה מה שחשוב
הום סטיילינג – כי עיצוב זה מה שחשוב
תהליך עיצוב הבית הינו אומנות לכל דבר ועניין, תהליך זה...
הטבע העירוני מגיע לבתים
הטבע העירוני מגיע לבתים
העולם המודרני הולך ונבנה לגובה, משרדים, בתי מגורים ואף קניונים...
איך להקים גינה יפה?
איך להקים גינה יפה?
ברגעים טובים בחיינו ישראלים רבים מוצאים עצמם במקום בחיים בו...
רהיטי יוקרה או רהיטים פשוטים?
רהיטי יוקרה או רהיטים פשוטים?
אם אתם בדרך לעצב את הבית שלכם או את חלקו...
דילוג לתוכן