להתמודד עם האשמות חמורות

להתמודד עם האשמות חמורות
credit: pixabay

בשנים האחרונות יותר ויותר גופים פוליטיים פועלים על מנת להסדיר על פי חוק את השימוש בסמים קלים ובפרט בסם המריחואנה, אבל בפועל לא היו שינויים מהותיים בלשון החוק. כיום, על פי פקודת הסמים המסוכנים, שימוש, החזקה וסחר של סמים מסוכנים הן עבירות פליליות שהעונשים עליהם יכולים להגיע עד כדי מאסר בפועל. אף על פי שחלק ניכר מעבירות הסמים נחשבות חמורות על פי החוק, בעיני עורך דין פלילי עבירת סמים היא עבירה שניתן להתמודד איתה בהצלחה בהתאם לחומרי החקירה אותם מציגה הפרקליטות והמשטרה.

יתר על כן, פעמים רבות גם יעדיפו רשויות החוק להגיע להסדר טיעון אל מול הנאשם בביצוע עבירות סמים, ולכן חשוב לקבל ייצוג מעורך דין מומחה אשר יוכל לשמור על האינטרסים שלכם ולהשיג בעבורכם את התוצאה הטובה ביותר במהלך הסדר הטיעון.

לפנות לעורך דין מומלץ

על פי החוק במדינת ישראל, כל אדם אשר מזומן לחקירה במשטרה ומתנהלים נגדו הליכי חקירה והליכים פליליים זכאי לקבל ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי על מנת לאפשר להליך המשפטי להיות הוגן. האדם, יכול לפנות אל עורך דין פרטי לבחירתו ולקבל ייצוג משפטי, אך במידה ואין בידיו את האמצעים הכלכליים על מנת לשכור את שירותיו של עורך דין, ימונה בעבורו אחד מהסנגוריה הציבורית.

עם זאת, למרות שאדם יכול לקבל ייצוג ללא תשלום מהסנגוריה הציבורית, פעמים רבות הוא יעדיף לבחור בעורך דין אשר שמע עליו המלצות מקרוביו. יתר על כן, פעמים רבות אנשים אשר מתמודדים עם אישומים פליליים מורכבים ומעוניינים לקבל ייצוג משפטי ברמה הגבוהה ביותר, תרים אחר עורך דין פלילי מפורסם אשר טיפול בתיקים קשים ומפורסמים שזכו להד ציבורי ותקשורתי.

ליווי לאורך כל ההליך

כל אדם אשר מתמודד עם אישומים פליליים יחווה תקופה לא קלה, מורכבת ומלחיצה, משום שבסופו של יום, מדובר בחייו, בחופש שלו בזכויות שלו. לכן, חשוב לבחור בייצוג משפטי מקצועי מעורך דין מומחה שתוכלו לסמוך עליו שיעשה את המיטב ויסייע לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר בעבורכם.

אם אתם מתגוררים באזור המרכז ונקלעתם למצב שבעקבותיו אתם זקוקים לייעוץ וליווי של עורך דין פלילי תל אביב יכולה להציע לכם מגוון משרדים ותיקים ובעלי ניסיון רב, כמו משרדה של עורכת הדין שקמה אדרי. עורכת הדין שקמה אדרי מתמחה מסדר הדין הפלילי והעניקה ללקוחותיה ייצוג מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. מעוניינים בייעוץ משפטי? חייגו למספר 0545238646.

מאמרים נוספים
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
עורך דין לענייני משפחה מומלץ
עו"ד מזונות – המלצות ומידע חשוב בנושא
במסגרת הליך גירושים נדרש בין היתר גם לטפל בנושא המזונות....
דרכון ליטאי
מה היתרונות של דרכון ליטאי?
דרכון ליטאי - זכויות ויתרונות ליטא היא מדינה בלטית אשר התקבלה...
כמה מותר לשתות לפני נהיגה מבלי לעבור על החוק?
הקטל בדרכים נמצא בעלייה מדאיגה. מדובר כיום באחת מהרעות החולות...
עורך דין נדלן חיפה
איך בוחרים נכון עורך דין בחיפה
העיר חיפה ידועה בנוף קסום, איכות חיים, חופים מטופחים וגם...
מחפשים עורך דין אזרחי בירושלים? הנה מה שאתם צריכים לדעת
לכל טיפול בנושא משפטי בתחום המשפט האזרחי מומלץ לפנות לעורך...
עורך דין דיני עבודה בצפון
לעמוד על זכויותיכם
המדינות הדמוקרטיות והמתקדמות בעולם וביניהם מדינת ישראל, עיגנו בחקיקה את...
להתמודד עם האשמות חמורות
בשנים האחרונות יותר ויותר גופים פוליטיים פועלים על מנת להסדיר...
איפה הילד?
משמורת ילדים מתייחסת למקום הלינה ומקום המגורים שבו נמצאים הילדים....
עורך דין תאונות דרכים מומלץ
איך מתמודדים עם האשמות בתחום התעבורה?
כאשר נוהגים שעות ארוכות על הכביש, תמיד יש את האפשרות...
דילוג לתוכן