טיפול בנזילות מים – תרמוגרפיה בשירות האינסטלטור

טיפול בנזילות מים – תרמוגרפיה בשירות האינסטלטור

טיפול בנזילות מים הופך בשנים האחרונות לנוח ופשוט יותר עבור אנשי המקצוע בתחום. עם הפיתוח של אמצעים טכנולוגיים מיוחדים, אינסטלטורים יכולים לבצע אבחון ואיתור בצורה מהירה וכמעט ללא טעויות. כך, הצורך בפירוק מערכות צנרת וקידוח קירות נדחק הצידה ומאפשר עבודה נקייה ומסודרת יותר. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אל חברת תרמופלקס.

 

איתור מדויק של מקור הנזילה

בתי מגורים רבים בישראל חווים תקלות ופגמים אשר נובעים מבעיות בצנרות. במרבית המקרים מזמינים האזרחים אינסטלטור מאתר נזילות אשר יכול לעזור בפתרון הבעיה. איש המקצוע מגיע לאתר את הנזילה ומבצע פעולות איתור וחיפוש של מקור המים. עם מציאת מקור הבעיה ניתן להתחיל באיטום מקצועי או בהחלפת התשתיות כדי לשמור על מבנה יציב, איתן ומוגן לשימוש.

 

טיפול אחראי במקור הנזילה

גם במקרים של רטיבות בקיר חיצוני, לאינסטלטור יש צורך לבצע תהליך מסודר של איתור. בעבר, איתור הנזילה התבצע על ידי קידוחים תכופים בקירות הבית. הקידוחים אפשרו לאיש המקצוע לקבל תמונה מלאה של מיקום הנזילה, אולם לבעלי הנכס הם היוו כאב ראש לא קטן. כמויות של אבק, לכלוך וחורים רבים בקיר הם אתגר לא קל לבעלי הדירה. כדי להקל על איכות החיים של בעלי נכסים, שיפורים טכנולוגיים הוכנסו לשימוש אצל אינסטלטורים.

 

ציוד מקצועי לבעיית המים

בשנים האחרונות, נוצרו פיתוחים משמעותיים בתחום האינסטלציה. אחד החידושים המשמעותיים אשר הוכנסו לשימוש בקרב אנשי האינסטלציה הוא בדיקה תרמוגרפית, לאיתור נזילות מים ללא קידוחים.

הבדיקות מבוצעות על ידי צילום תרמי ממצלמה מקצועית. מצלמות אלו מציגות בן רגע על מסך תמונה מלאה של כל החלל הפנימי בקירות הבית. צילום תרמי מקצועי מתבצע בצורה יחסית קלה ונגישה. המצלמה מחוברת לסיב אופטי מיוחד אשר מסוגל להיכנס למקומות צרים ולאפשר תמונה מלאה לאורך מטרים רבים. עם איתור הנזילה האינסטלטור יכול להשאיר את המצלמה פועלת ובעזרתה לבצע את התיקון בצורה מסודרת. טיפול מקצועי ומיומן בכל בעיית נזילה יכול למנוע בעיות חוזרות וכשלים עתידיים במבנים. לכן, חשוב לבצע באופן קבוע בדיקות לאיתור נזילות. הבית הפרטי שלכם או המשרד יהיו בטוחים ומוגנים מפני תקלות וחוסר יציבות לאורך שנים רבות.

חברת תרמופלקס מבצעת עבודות לאיתור נזילות מים בעזרת כלי עבודה מתקדמים ואיכותיים. שיטות העבודה המודרניות מאפשרות לכם בקלות וביעילות ליצור תמונה מלאה על מצב הקירות הפנימיים והצנרת הביתית. צוות החברה פועל בצורה מיומנת על פי כל הדרישות החוקית ושומר על המבנה שלכם ברמת תחזוקה גבוהה מאוד – גם כאשר מדובר בתיקונים פשוטים. למידע נוסף, צרו קשר בטלפון: 052-5422805

מאמרים נוספים
המדריך המלא לבחירת דירת החלומות שלכם
סוף סוף החלטתם לקנות דירה ולהפוך אותם למגורי הקבע שלכם....
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
טיולים מאורגנים בארץ
טיולים מאורגנים: המפתח לחוויה טובה
בימי האחרונים, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל הפכו לאפשרות פופולרית ונוחה...
דילוג לתוכן