הפעלה מקורית וייחודית לבית הספר

הפעלה מקורית וייחודית לבית הספר
קרדיט: africaya.co.il

אירועי בילוי ופנאי במוסדות חינוך הם בעלי חשיבות רבה. זוהי ההזדמנות שלנו כאנשי חינוך להראות לתלמידים שתהליכי למידה ובית הספר יכולים להיות מהנים, מאתגרים ומרתקים. כדי לשבור את השגרה ולייעד לתלמידי בית הספר חוויה צבעונית, מקורית ומלמדת, חשוב שנשקיע בסדנאות שידברו אליהם ויספקו להם ערך מוסף. אפריקיה הפקות ואטרקציות מציעה מערך רחב של פעילויות וסדנאות, שזמין לך על ידי אנשי צוות מיומנים ובעלי הכשרה.

ניהול קבוצת ילדים בפעילות עשוי להפוך למשימה מורכבת ביותר. כדי לשמור על התלמידים ממוקדים ולהצליח להעביר את הפעילות ביעילות, נדרש צוות מיומן בעל ניסיון בעבודה עם ילדים ונוער, אך לא פחות חשוב מכך – חשוב לבחור בפעילות אטרקטיבית, עם תוכן עשיר ושתעורר עניין. לאורך כל מעגל השנה ובנקודות ציון משמעותיות בחיי התלמידים – מטקס בר המצווה ועד להכנה לגיוס – פעילויות התוכן הן נדבך חשוב ומשמעותי שמאפשר למידה פעילה. בשלב זה, יש לפנות אל המומחים בתחום, לקבלת מגוון הפעלות לבתי ספר; בעלי מקצוע המחזיקים בניסיון עשיר ומגוון בעבודה עם מוסדות חינוך בכל שכבות הגיל ופלחי האוכלוסייה.

לפיתוח החשיבה היצירתית

לקראת יריד בבית הספר, כפעילות מיוחדת לחג או כחלק מסמינרים בהם משתתפים התלמידים, מומלץ לשלב פעילות תרבותית וחברתית. פעילויות המקדמות שיתוף פעולה והיכרות בין החברים בקבוצה הן כלי חשוב שעשוי לשבור את הקרח ולגייס את התלמידים לפעילות הבית ספרית כשהם מגובשים ובעלי מוטיבציה.

אנו מציעים פעילויות ייחודיות שלא ניתן למצוא בדרך כלל דרך חברות הפקת אירועים. ניתן להציע להם להשתתף בסדנת תיפוף בה נכיר שלל כלי הקשה ממגוון תרבויות בעולם, נתנסה בבניית מקצבים מורכבים ומאתגרים ונכיר את כוחה של הקבוצה במסגרת מעגל מתופפים. לחילופין, אנו מציעים סדנאות ג'אגלינג מהנות, פעילויות תנועה ומחול, הפעלות ייחודיות בבועות סבון ועוד מגוון אטרקציות אחרות. החוויות מעשירות, מלמדות ובעיקר יוצרות עניין רב בקרב התלמידים. פעילויות מסוג זה מחזירות את התלמידים לבית הספר מלאים ברוח יצירה ועשייה ועם מצברים מלאים.

הפעלה מקורית וייחודית לבית הספר
קרדיט: africaya.co.il

פעילויות מרגשות לכל אירוע

המופעים, הפעילויות והסדנאות של אפריקיה הפקות ואטרקציות נוגעות במקום המשותף לכולנו הרעב ללמוד, לחוות ולהתנסות בדברים חדשים. ילדים ומבוגרים כאחד פועלים בהן יחד, מתרגשים, צוחקים ומגלים עולמות תוכן שטרם הכירו. בין אם נדרשים לך שירותי הפקת אירועי חברה או אטרקציה מרתקת סביב כל פעילות בית ספרית, נשמח לעמוד לרשותך. לפרטים נוספים, ניתן ליצור עמנו קשר בטלפון 077-8047437.

מאמרים נוספים
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
טיולים מאורגנים בארץ
טיולים מאורגנים: המפתח לחוויה טובה
בימי האחרונים, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל הפכו לאפשרות פופולרית ונוחה...
מה הוא טנדר ואיך תוכלו לשפר אותו?
ראשית, בואו נבין מהו טנדר באופן כללי. במילים פשוטות, טנדר,...
דילוג לתוכן