הטבע העירוני מגיע לבתים

הטבע העירוני מגיע לבתים

העולם המודרני הולך ונבנה לגובה, משרדים, בתי מגורים ואף קניונים ומלונות. אך העובדה כי החיים העירוניים הם כבר חלק בלתי נפרד מאתנו, אינה אומרת כי אנחנו חייבים לוותר על החלום הירוק של הקמת גינה. טכנולוגיה פורצת דרך פיתחה בשנים האחרונות שיטת גידול אנכית אשר יכולה לאפשר לכל אדם ליהנות מגינה ירוקה ומלבלבת ממש בביתו.

מאז ומתמיד חשיפתו של האדם לטבע עזרה בהפגת לחצים וחידוש מצברי אנרגיה. טיולים במזרח, הליכה נעימה בחוף הים לאור שקיעה ואף טיול עם המשפחה ביער. הטבע הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ועל כן אנשים רבים בוחרים להציב אדניות עם צמחים בביתם או להקים גינת תבלינים בחצר האחורית. אך בשעה שהאדניות תופסות מקום רב מידי והמשפחה גרה בקומה שלישית, הרי שהקמה של קיר ירוק זה הדבר הנכון לעשות. זהו למעשה שם המתאר מתקן אשר מאפשר גידול של צמחים על משטחים אנכיים. ניתן למקם את המשטחים הללו צמוד לקירות פנימיים או חיצוניים ולקבל את הגינה שתמיד חלמתם עליה.

שיפור מרחב המחייה

מחקרים רבים הראו את היכולת של סביבה ירוקה להשפיע לטובה על בריאותינו הנפשית והפיזית. על כן, אין זה מפתיע כי קירות ירוקים למשרד יכולים לתרום רבות לחיינו הרבה מעבר למישור המנטלי. מעבר לאווירה הרגועה והנינוחה שהקיר יוצר, הוא מסייע גם בבקרת האקלים בבית. הקיר עוזר בבידוד תרמי ועל כך תורם להפחתת הצריכה באמצעי מיזוג שונים. כמו כן, הוא משמש בתור מבודד אקוסטי ועוזר הסינון רעשים בצורה דרמטית. חשוב לזכור כי הצמחים עוזרים גם הם בסינון של האוויר מאבק ורעלים, כמו גם בהעשרתו בחמצן.

שיטת גידול מתקדמת וחסכונית

שיטת הגידול אשר מאפשרת את הקמתה של גינה תלויה מאפשרת שליטה מעולה על תנאי הגידול. זאת הודות לעובדה כי מצע השתילה הוא מצע סינטטי אשר אינה מתכלה ועל כן נשמר לאורך שנים ומקטין באופן משמעותי את עלויות התחזוקה של הקיר. לאור תנאי הגידול האיכותיים, קיים מגוון רחב מאוד של סוג הצמחייה אשר יכולה להתפתח בשיטת גידול אנכית זו.

צמחיה ביתית עשירה

בעזרת הקירות הירוקים אתם יכולים להתחיל ליהנות מאווירה רגועה, נינוחה וחיונית. גידול הצמחייה על הקיר לא חייבת להיות מורכב ולהכביד על שגרת החיים שלכם. בעזרת מערכות ההשקיה החדישות אשר תתקין חברת רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות בע"מ, אתם תוכלו לשלוט באמצעות הסמארט-פון או המחשב על בקר ההשקיה. חשוב לציין כי מערכת ההשקיה תסייע בשמירה על צמחייה עשירה וירוקה לכל אורך השנה, זאת תוך כדי שמסייעת בשמירה על חסכון במים. המערכת יכולה לבצע שימוש חוזר במי ההשקיה העודפים כמו גם להשתמש במי מזגנים של המבנה. אין ספק כי המערכת הירוקה הזו יכולה לסייע בהחזרת הטבע לחיים של כל אדם. להזמנת קיר ירוק התקשרו עכשיו 052-2879654

מאמרים נוספים
המדריך המלא לבחירת דירת החלומות שלכם
סוף סוף החלטתם לקנות דירה ולהפוך אותם למגורי הקבע שלכם....
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
טיולים מאורגנים בארץ
טיולים מאורגנים: המפתח לחוויה טובה
בימי האחרונים, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל הפכו לאפשרות פופולרית ונוחה...
דילוג לתוכן