איך לעצב דירת AIRBNB אטרקטיבית?

איך לעצב דירת AIRBNB אטרקטיבית?
קרדיט: pixabay

ההצלחה המרשימה של AIRBNB במדינות רבות מאוד ברחבי העולם הובילה גם לא מעט ישראלים להפוך נכס קיים לדירת נופש, או אפילו לרכוש דירה להשקעה ולהתאים אותה לצרכים הספציפיים של תיירים ואורחים מקומיים. התשואה על דירת AIRBNB עשויה להיות גבוהה מאוד, ובפרט אם מקפידים לעצב אותה היטב – ולכן כדאי להשקיע בכך תשומת לב. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני. 

אפשרויות שינה נוחות

הבסיס של עיצוב דירת AIRBNB שתמשוך אליה מקסימום לקוחות הוא מתן מענה לצורך הבסיסי: שינה. לשם כך חשוב קודם כל להקפיד על מיטה איכותית במיוחד, ואם תרצו לאפשר לינה של מספר בני אדם, להציב בדירה גם ספה נפתחת למיטה זוגית.

עוד דגש חשוב בדרך לשינה ערבה ללא הפרעות הוא בידוד אפקטיבי מהסביבה. על-מנת שכך יהיה נדרשים חלונות איכותיים, וילונות מודולריים שמאפשרים לאורחים לשלוט באופן מלא על כמות האור שנכנסת בכל נקודת זמן לדירה וגם מזגן איכותי וחרישי משדרג את הנכס.

עיצוב יוצא דופן

יש אורחים שמשתמשים בדירת AIRBNB בעיקר בשעות הלילה, ויש גם כאלה ששוהים בה פרקי זמן ממושכים יותר. בכל מקרה כדאי לזכור שהמטרה היא לא רק שינה – אלא הענקת חוויה ייחודית. כדי לסמן V גם על המרכיב החשוב הזה יש להקפיד על עיצוב יצירתי ויוצא דופן. למעשה, במקרים רבים בעלי דירות נופש מיישמים בהן את כל הרעיונות שתמיד חשקו בהם אבל בדירת המגורים נראו להם מוגזמים. קירות עם צבעים עזי מבע, שעון קיר ענקי ובעל מראה שונה המרגיל, כזה שמהווה אפילו סוג של יצירת אמנות, מרצפות מצוירות, קיר בריקים, כוורת ובה שלל פסלונים או חפצי נוי שובי לב, פינת ישיבה מושקעת במרפסת, גופי תאורה מרהיבים ועוד.

הבסיס למראה שיגרום לכל מי שנכנס לדירה להתפעל ממנה מיד הוא הסלון. עם מגוון רחב של סלונים במבצע שיש כיום, תוכלו להקנות לנכס שלכם מראה יוקרתי להפליא במחיר אטרקטיבי, וכך להגיע לתשואה מרבית.

הרמוניה מושלמת בין כל הפרטים

מעבר לצורך להבטיח שכל פרט ופרט בדירה – סלון, מיטה זוגית, מטבח, קירות, רצפה, מקלחון וכו' – יהיו מושלמים, חשוב מאוד ליצור גם הרמוניה מושלמת בין כל הנ"ל. כדי להגיע להרמוניה שכזו, מומלץ לרכוש את כל הריהוט לבית במקום אחד, ולהיעזר בידע המקצועי ובניסיון של אנשי החנות כדי לגבש קו מנחה נכון. ויטוריו דיוואני היא אחת החברות המוערכות ביותר בארץ, אחרי שנות פעילות רבות ואינספור לקוחות מרוצים. הקטלוג של החברה כולל שלל רהיטים של היצרניות הטובות בעולם, במחירים משתלמים. לפרטים נוספים וייעוץ מותאם אישית עבורכם, ניתן ליצור קשר בטל' 09-8910055 

מאמרים נוספים
המדריך המלא לבחירת דירת החלומות שלכם
סוף סוף החלטתם לקנות דירה ולהפוך אותם למגורי הקבע שלכם....
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים - מיטב פתרונות טכנולוגיים לעסקים
 משהו לא עובד בעסק שלכם כמו שצריך ואתם תוהים מה...
למה חשוב לתקן נזילות כבר בהתחלה?
ככל שאנחנו מזניחים יותר תיקון תקלות כך הן עלולות להתרחב...
מחפשים חבילת נופש לדובאי? המאמר הבא בשבילכם
זה נכון שפסח עוד נראה רחוק, אבל האמת היא, שבדיוק...
חברת בדק בית מומלצת
חשיבות של בדיקה לפני קנייה
לפני רכישת דירה, ביצוע בדיקה לפני קנייה יסודית חיונית כדי...
קולט שמש מחיר
קולט שמש מחיר
לאחרונה המים החמים שלכם בדירה לא מספיק חמים? או שאולי...
מתקדמים אונליין עם חתימות מהירות
כולם עוברים לדיגיטל. אחרי השירותים הפרטיים, הרכישות אונליין ואפילו הרופאים...
שירותי it לעסקים קטנים
עד היום הייתם בטוחים שכל מה שקשור לנושא של IT...
עוד התחדשות עירונית
צריכים עוד התחדשות עירונית? צור קשר!"
התחדשות עירונית היא נושא ציבורי חשוב ומשמעותי במקומות רבים בארץ....
טיולים מאורגנים בארץ
טיולים מאורגנים: המפתח לחוויה טובה
בימי האחרונים, טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל הפכו לאפשרות פופולרית ונוחה...
דילוג לתוכן